Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Kožené náramky :)

štvrtok, 24. júla 2014

Kožené náramky :)

Ahojte :)
V dnešnom príspevku by som Vám chcela predstaviť stránku www.crystaltattoo.sk. Táto stránka sa delí na CrystalBijoux a CrystalTattoo. V CrystalBijoux nájdete rôzne doplnky- náramky, náušnice, náhrdelníky, prstene, šatky alebo make up zrkadlá. Sú tam naozaj pekné kúsky, ktoré určite doplnia Váš outfit. Precízne vypracovanie a detaily robia z týchto produktov nenapodobiteľné doplnky, ktoré dokážu rozjasniť a zvýrazniť celkový vzhľad oblečenia. Keďže mám doma habadej náhrdelníkov, tak som si z tejto ponuky vybrala 2 náramky. Prvý náramok je nastaviteľný kožený náramok, ktorý obsahuje taktiež aj malé kovové štítky. Náramok som si vyberala podľa týchto štítkov a práve tento mal na sebe 4 také, ktoré so mnou súvisia. Hope- nádej - vždy dúfam a verím, že sa niektoré veci zmenia k lepšiemu. Sovička- symbol múdrosti. Ležiaca osmička- symbol nekonečna. Where there's a will there's a way- Kde je vôľa, tam je cesta.



Druhý náramok je červený kožený náramok Kabbalah proti urieknutiu. Niežeby som na povery verila, ale v poslednej dobe sa mi páčia takéto jednoduché červené náramky. Je trošku dlhší na moju ruku, ale budem sa ho snažiť trošku upraviť- uvidíme aký je zo mňa kutil. :D



CrystalTattoo ponúka tetovanie kryštálikmi. Je to bezbolestné a môžete si ho dať kedykoľvek chcete narozdiel od piercingov a skutočných tetovaní. Kryštálikmi vykladaný blister je ručná práca a pôsobí vkusne a jemne. Kamienky kryštálikov sú rôznych farieb- môžete ich zladiť s oblečením a doplnkami. Doma mám takéto šperky na telo, ktoré si môžete dať na brucho, ruku, tvár, nechty alebo inú časť tela. 


Kryštáliky z CrystalTattoo budú v blízkej budúcnosti súčasťou meninovej Giveaway- takže sa máte na čo tešiť. Páčia sa Vám takéto náramky ? 
NikojKa


9 komentárov:

  1. Prvý náramok je moc krásny, brala by som v bielej alebo ružovej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné náramky si si vybrala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé, ten první náramek je suprový! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten první je opravdu krásný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Náramek se sovou je krásný :) Já si zrovna chci objednat z ebaye podobný :) protože tohle se mi fakt líbí
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vybrala jsi si krásné náramky :) Též mám v plánu si nějaké takové objednat, ale z jiné stránky.

    Zvu tě ke mě na GA (pokud ještě nejsi zapojená :)) http://karoli-fantastic-world.blogspot.cz/2014/07/1-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)