Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Júlový RANDOM :)

streda, 30. júla 2014

Júlový RANDOM :)

Ahojte :)
Dnešný príspevok bude o fotkách, ktoré zachytávajú to, čo sa za tento mesiac udialo. Príspevok takéhoto typu som na blogu nemala, ale všetko je raz po prvýkrát. Ja osobne takéto RANDOM posty zbožňujem - dozviem sa, čo robí blogerka vo voľnom čase s kamarátmi, priateľom alebo čo ju zaujíma... :) Tak sa pobavte :)


1. Bola som opatrovateľkou malých sliepočiek :D :D :D Áno, je to divné, ale keď sa pozriete na tieto fotky zistíte, že keď je sliepka malá- je zlatučká, taká nevinná- čo sa bohužiaľ o jej mamkách nedá povedať. :D Takto vyzerala tá opatera: ráno vybrať z bedničky a dať do klietočky aby im nik nemohol ublížiť. Dať vodičku, napapať a večer pozbierať do bedničky- aby mohli ísť spokojne do tepla spinkať. Už vyrástli, takže teraz si môžu spokojne behať po záhrade.



2. Za tento mesiac som urobila pár fotení, ktoré sa vždy skončili inak ako som si naplánovala. Napríklad tento únos Biodermy- o ktorom som Vám už písala v minulom príspevku.


3. Spolu s priateľom sme si na prechádzke kúpili ospevovaný nanuk acaico. Milujem ovocné nanuky, ale tento ma až tak nenadchol. Neviem čo v ňom bolo, ale pripadalo mi to ako pomleté kôstky ( asi je to niečo z tých acai berry ) :D :D :D


4. O foteniach v poliach som Vám už taktiež písala v príspevku, takže viete o čom hovorím. Krásne prostredie na takto romantickú fotku ♥


5. Náš pes Oliver ( Oli ) sa asi zbláznil. Najprv si privlastnil ockovu bundu, potom začal rozhrabávať celú záhradu a zahrabávať tam všeličo. A takto sa spokojne usmieva po usilovnom hrabaní :) :)


6. Pár fotiek u kamošky nesmie naozaj chýbať. Poznáte to- prezlečiete pár outfitov, pofotíte sa ( tentokrát pri skrini ) :D :D a HLAVNE- sa porozprávate o problémoch :D



7.  Za tento mesiac som sa veľa nasmiala. Platilo vždy že : Úsmev nie je žiadna šifra, je to malá výhra líc. Rozdávajte úsmev vždy a všade :)



8. Túto sobotu sme boli na Expres párty. :D :D :D Stretli sme Dominiku a Rakbyho- tak sme sa sfotili :D :D fotka s Rakbym sa nevydarila- ale to isto bola priateľova pomsta za to, že sme ho s kamoškou toľko ospevovali. :D :D :D



9. Každodenné skvelé raňajky! Ovsená kaša s ovocím. Mňamka! Vždy som si jej robiľa veľmi veľa- nejak neviem odhadnúť správne množstvo.


Ako sa Vám páčil takýto príspevok a ako ste JÚL prežili VY? Dúfam, že aspoň tak super ako ja svoj a teraz sa s očakávaním teším na august. Tak sa majte holky z blogerskej školky :D:D
Nikoja ♥

15 komentárov:

  1. Ahoj, mne sa tento príspevok páči! Tvoj psík nemá chybu, beťár jeden. :-) Nanuky acaico som si kúpila už 2 x a opäť sa mi potvrdilo, že mi nechutia! Fotka v poli je moja favoritka a ostatné foto má tiež atmošku. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :D acaico proste nie je dobré ! :D:D

      Odstrániť
  2. Moc ti to pristane a ja som si v poslednej dobe obľúbila nanuk Míša tvarohový :D ten je u mna top :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento som ja napríklad nemala, ale veľmi rada ho vyskúšam :) určite mi bude chutiť ja mám rada tvarohové veci :D :D

      Odstrániť
  3. Mne sa random články veľmi páčia, viac mi priblížia človeka ako hocičo iné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že sa takéto články páčia :)

      Odstrániť
  4. Moc pěkné fotky :) Já se bojím veškeré drůbeže :D
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :D No poznám mnoho ľudí, čo sa hydiny boja :D

      Odstrániť
  5. Krásne fotky:) Mňa tie acai produkty tiež veľmi nenadchli, ale zato ovsenú kašu zbožňujem a pripravujem si ju niekoľkokrát do týždňa :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hahah veľmi dobrá fotka z Expres párty :D tiež som mala fotku z Dominikou ale ked som ju ráno pozrela skoro som odpadla :D ako keby ani nie ja :D ..proste fuj a musela som ju vymazať :(( :D som ja ale človek ..ale nie bolo úplne super vtedy ♥

    theresahoran.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojko :) no hej bolo super :D ja sa zas divím, že na tejto fotke vyzerám celkom dobre narozdiel od vtedajšej reality :D :D :D

      Odstrániť
  7. Pěkné fotečky :-)
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máš krásný fotky, můžu se zeptat, kde si sehnala ty oranžové šaty? :) jsou krásné

    http://livycrazydiary.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) To sú kamoškine šaty takže neviem :/ prepáč :)

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)