Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Bioderma Sensibio maska :)

nedeľa, 13. júla 2014

Bioderma Sensibio maska :)

Ahojte :)
Doteraz som nemala ( a ani nechcem zarieknuť ) veľké problémy s pleťou - ako napríklad akné. Moja pleť je suchšia a trochu citlivá. Tá citlivosť sa prejavuje častým červenaním pokožky, čo ma vie dosť naštvať hlavne v zimnom období. Každá sme iná, každá z nás ma iné problémy. Ešteže existujú prípravky na rôzne typy pletí. To je našou záchranou. Keď som sa dozvedela, že dostanem túto masku od Biodermy, veľmi som sa potešila. S Biodermou mám skvelé skúsenosti a musím povedať naozaj ma ešte nesklamala.



Bioderma Sensibio maska je mojím novým miláčikom. Je to upokojujúca maska na citlivú a intolerantnú pokožku. Intenzívne hydratuje a upokojuje. Maska sa nachádza v 75 ml tubičke, čo si myslím, je dosť veľké množstvo. Táto maska má takéto vlastnosti :
- okamžite zmierňuje pocity pálenia a začervenania
- znovu rozjasňuje pleť a zanecháva ju jemnú a hebkú na dotyk
- vďaka komplexu Toléridine zvyšuje prah tolerancie pokožky, ktorá sa tak stáva odolnejšia, je lepšie chránená proti vonkajším vplyvom a je menej reaktívna
- intenzívne vyživuje a obnovuje kožnú bariéru, čím zabraňuje prieniku škodlivých látok
- bez parfumu
- hypoalergénna


Použitie : 
Túto masku som aplikovala v dostatočne hrubej vrstve 1-2 krát týždenne na tvár a dekolt. Má hustú konzistenciu a rýchlo sa vstrebá- ako môžete vidieť na fotke vpravo. Nechala som ju pôsobiť 10 minút a potom som opláchla vodou.


Po použití a opláchnuti pleti vodou bola moja pleť ako nová. Bola hydratovaná a upokojená. Keď som sa dotkla mojej pleti bola jemná a hebká ako detská prdelka, čo ma najviac potešilo. Po pravidelnom používaní je moja pleť menej citlivá, čo znamená, že s červenými fľakmi je koniec. A takto vyzerá šťastná Nikolka, ktorá sa vybrala fotiť do záhrady Biodermu. 



V ďalšom príspevku Vám napíšem o smiešnej príhode, ktorá sa stala, keď ma sestra fotila s Biodermou v záhrade. Zaujala Vás táto maska ? Dajte vedieť, pretože ja som z nej hotová.
Nikoj Ka

15 komentárov:

  1. Fúha tak masku som ešte nevyskúšala a vyzerá naozaj super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuhle masku si chci určitě v brzké době pořídit:) Vypadá hodě dobře!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hodila by se mi určitě :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, máš moc hezkou pleť :)

    http://www.recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. biodermu som mala iba miceralku, inak maš fajin typ pleti, ja vlastne ani neviem aky mam, mam aj mastne aj suche aj citlive takže všetko dokopy by som povedala čo narobim:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miceralka je super :) tu som tiež mala :) Určite máš peknú pleť ... je mnoho dievčat čo má horšie problémy ako my :) musíme byť spokojné :)

      Odstrániť
  6. Skvělá recenze, celkově mám Biodermu opravdu v oblibě. Málo co mi sedne právě tak jako ona. Jinak na poslední fotce Ti to moc sluší :-).
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. este som ju nemala ale skusim :) vdaka za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvelá recenzia! :) Vyzerá to naozaj dobre! :) Možno ju vyskúšam už dlhšie premýšľam že si kúpim nejaké produkty od Biodermy, ktoré by som zrecenzovala ale ešte uvidím :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tuhle masku jsem ještě nezkoušela, ale asi budu muset! Biodermu mám taky moc ráda a s tou mojí citlivou pokožkou to opravdu není lehké. Moc krásné fotky mimochodem. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)