Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Čas rýchlo letí :)

sobota, 28. júna 2014

Čas rýchlo letí :)

Ahojte dievčatá :)
Akoby to bolo včera, keď sme sa s bratom naťahovali o každú jednu hračku, keď sme zbierali pogy a vymýšľali rôzne plány. Pamätám si na smiešnu príhodu mojich detských čias- brat je odo mňa starší o 4 a pol roka, to vysvetľuje, že niekedy bol o dosť inteligentnejší ako ja- čo sa týka detstva. Takže keď som bola malé blonďavé modrooké kukadlo, dala som sa nahovoriť na hocičo. A keď píšem hocičo tak to myslím naozaj vážne. Raz mi môj brat povedal :  "Ak bude na teba ocko kričať, povedz mu, že je debil a všetko bude dobre." Tak ja malá blondínka som si to nejak zapamätala a keď môj tatino na mňa kričal, povedala som mu : "Ty debil." Určite si viete predstaviť ten krik, čo nasledoval. :) :) :) Niekedy je sranda mať staršieho brata. Inokedy to bolo ako zlý sen- hlavne tie naše bitky, ktoré som vždy prehrala.  A dnes ? Dnes už je z neho pán inžinier. Som na neho veľmi hrdá a držím mu prsty v živote- aby sa mu len a len darilo. Tu sú nejaké fotky z jeho promócií, ktoré zajtra budeme oslavovať už po druhýkrát, keďže naša rodina je veľmi veľká.



Inžineris ! Braček mal promócie a niekde sa vytratil. Prečo to nevyužiť ? Takto vyzerá pyšný Tatko  a pyšná sestra -ockove dievčatko navždy   ( ešte raz mi niekto povie, že som celá mama- odpadnem  )


Aj Vy máte nejaké smiešne príhody so súrodencami z Vášho detstva? Budem rada, ak sa o nejakú príhodu podelíte so mnou dole v komentári. Budem len rada. Držte prsty nech všetko zajtra výjde podľa plánov.
Nikoj Ka

34 komentárov:

  1. Milá detská príhoda :) Mne sa stalo niečo podobné ale nemyslím si že to bolo slovo debil ... niečo určite miernejšie :) inak gratulujem bratovi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nie som jediná taká, čo sa dá nahovoriť :) ďakujem za brata :)

      Odstrániť
  2. jaaj :) pekne som sa zasmiala :D taketo clanky su super! :) mas urcite super rodinu, tak si to uzite :) Ja mam mladsiu sestru, takze tiez mame kopec zazitok a zhodou okolnosti tiez s tatinom debilom :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti článok páčil :) Zisťujem, že nie len mne sa stávajú také trapošinky :)

      Odstrániť
  3. no hej čas naozaj nezastavíš a je to milé pekne píšeš :))

    a inak pozývam a na giveaway, ktorá dnes končí. vybrať si môžeš z dvoch náušnič urobíš mi veeľku radosť ak sa zapojiš :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/05/giveaway-earring.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky jsem s bráchou sbírala pogy! :D. A hokejsty a pokemony.. Jo,čas letí nějak moc rychle,co :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Nikolka pozdravujem, čas fakt rýchlo uteka...a ty si celaaa ocko :-) Bratovi GRATULUJEM.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý večer :) Ďakujeme za gratuláciu a pozdravujeme aj Vás :)

      Odstrániť
  6. bratovi blahoželám! :). a ty vyzeráš neuveriteľne úžasne!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. :D:D Tak tvůj brácha byl číslo teda :D. To já mám dva mladší sourozence - dvojčata, kluk a holka - takže jsem jim naschvály dělala spíš já :D. Když byli malí, tak jsem vymýšlela šílené hry, například jeden měl zavřít oči, otevřít pusu a že já jim dám dobrůtku a budou hádat co to je, takže jsem jim dávala chilli, pepř a podobně :D ten druhý se vždycky válel smíchy, ale pak do toho taky statečně šel :D. Ale já s něma trávila většinu času (jsou o 8 let mladší, takže jsem se o ně hodně starala), takže jsem byla spíš hodná a jen někdy vymýšlela takové kraviny :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj dvojičky :) Ja by som si priala mať deti dvojičky :) Tak to si dobrá staršia sestra :) Môj brat ma bil a učil o zbraniach :D bola to sranda lenže mňa zaujímali bábiky a tak som sa radšej hrala s mladšou sestrou :)

      Odstrániť
  8. veľmi pekná kabelka, celkovo ti to pristane na fotkách ;) a príhody so súrodencami nemám, keďže som jedináčik, ale stále som chcela mať staršieho brata....bohužiaľ sa mi to už nepodarí :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bračekovi přeju taky hodně štěstí!! Určitě se v životě neztratí :)
    Tobě to moc sluší.....!! :)
    A moje příhody z dětství? Mám o 3 roky starší sestru a řezaly jsme se jako koně :)) Já se lépe učila, tak ona mi za to schovávala žákovskou knížku, domácí úkoly a tak. Abych prostě nebyla lepší :))
    Doufám, že oslava promocí byla PARÁDNÍ!
    Krásný den¨
    Kat....
    http://salek-snu.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Taky si pořád říkám, jak ten čas rychle letí..někdy bych se chtěla vrátit zpátky v čase a na hodinku si třeba hrát s kamarádkou v pokoji na lupiče :) krásné fotky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som sa tiež rada vrátila späť :) ďakujem :)

      Odstrániť
  11. Mám o jedenásť rokov mladšieho brata, tak o zábavné príhody nikdy nebola núdza. V obľube mal odo mňa odhánať nápadnikov. Našťastie už z toho vyrástol.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odháňať nápadníkov ? To ťa teda musel štvať :)

      Odstrániť
  12. Podobáš sa na mamku, ale neodpadávaj :). Bratovi gratulujem, Košice- moje mestoooo tam bývam väčšinu roka :D, a ty si taká krásna :).

    OdpovedaťOdstrániť
  13. jeeej nech sa mu dari aj na dalej prajem a aj tebe:) hehe to si teda ocinovi dala ja mam zase mladšieho brata ale vyrastol z neho riadny chlap a každy si mysli že je starši ako ja.. tiež sme mavali medzi sebou bytky a to niekedy fakt poriadne ale teraz to už je v pohode keby mi pleskne tak asi letim:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak teraz, keď už sme trochu dospeli sa nebijeme :D

      Odstrániť
  14. Ha som sa zasmiala, milé. Inak pekné fotky :)

    http://anetabjelakova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ty rebelka! :D Už dlho som sa takto od srdca nezasmiala...Bratovi gratulujem!!! :) Čo študoval?

    http://pa3ciasight.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Bezpečnostný manažment :)

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)