Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: To, čo je za nami a to, čo je pred nami, je nič v porovnaní s tým, čo je v nás :)

štvrtok, 1. mája 2014

To, čo je za nami a to, čo je pred nami, je nič v porovnaní s tým, čo je v nás :)

Ahojte :)
Som mladé ( pomerne dosť drzé - podľa brata ) dievča, ktoré toho v živote neprežilo síce veľa, ale predsa sa môže k určitým veciam vyjadriť. Už od detstva nemám problém nadviazať kontakt s ľuďmi a som za to " tomu tam hore " veľmi vďačná. Počas môjho 19-ročného bytia na tejto planéte som spoznala mnoho ľudí. Rozdelila som ich na tri skupiny. Prvou skupinou sú takí, ktorí do môjho života nepriniesli v podstate nič a s ktorými si nemám čo povedať- len prázdne "ahoj" na ulici a tým to končí. Do druhej skupiny patria tí, ktorí mi ublížili. Nie žeby som im to vyčítala a tak, všetko zlé je na niečo dobré a ja verím, že to tak je. Každé zlé slovo na moju osobu, každý skutok proti mne ma posúva ďalej. Vďaka nim viem, čo mám vylepšiť. Treťou skupinou sú tí, ktorí pre mňa znamenali, znamenajú a vždy budú znamenať veľa. Ľudia, ktorí do môjho života priniesli veľa a s ktorými si neskutočne rozumiem. (pridávam pár fotiek s úžasnými ľuďmi- ešte ich mnoho chýba)




Preskákať životom len tak naozaj nie je také ľahké ako sa mi zdalo v detstve. Vtedy som bola hlúpučká a myslela som si, že som princezná a každý je nesmrteľný ( keď som zistila, že to tak nie je - plakala som asi tri dni vkuse). Áno, v živote prežijeme mnoho vecí, ktoré nie sú také, ako chceme my. Prečo je to tak? Je to osud? Ja osobne si myslím, že každý jedinec tejto planéty si za svoje šťastie môže sám. Aj napriek okolitej závisti, si musíme ísť za svojím a veriť v to. Čítala som mnoho článkov o sebadôvere a to mi asi aj pomohlo. Verím v to, že ak urobíte všetko preto, aby sa Vám Vaše sny splnili, sa tak stane. Pre mňa bolo najviac smutné, keď mi blízky človek povedal, že na niečo nemám. Zarmútilo ma to na dlhšiu dobu. Počas nej som na to neustále myslela a tak som sa nahnevala, že som to dokázala a doteraz sa mi všetko, po čom som túžila, splnilo- gymnázium, známky, medicína, láska... ( netúžim zas po nereálnych veciach. - takto to fungovať nebude ). Hlavné je, že ma to posunulo kdesi ďalej- niekam, kde som uverila v to, čo vo mne naozaj je. Moja neschopnosť uvedomiť si tieto veci v minulosti a strach z budúcnosti ma nezastavia v plnení mojich reálnych snov. To, čo je za nami a to, čo je pred nami, je nič v porovnaní s tým, čo je v nás. Táto veta v mojom živote znamená mnoho a dúfam, že aj v budúcnosti sa týmto budem riadiť- verím v to. Samozrejme, dôležití sú aj tí, ktorí mi neustále pomáhali a podporovali ma. Som im za to nesmierne vďačná- nedovolili aby som podľahla strachu.


Poznám mnoho príkladov z môjho okolia, ktorým viera v samých seba pomohla. Najprv prišla podpora od priateľov alebo zastrašenie od tých, ktorí v nich neverili, a potom to dokázali a v živote sa im darí. Vždy si hovorím, že nemôžem podľahnúť strachu, ktorý vo mne vyvolávajú ľudia, čo hovoria, že na niečo nemám. 
Nikoja

11 komentárov:

  1. Přeji hodně štěstí. Pěkně si to napsala. Snad se i mně podaří věřit si :) Jsi super blogerka drž se :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem krásne :) veľmi si mi pomohla:) Dúfam, že aj ja nájdem samú seba :) Verím v to a taktiež verím, že sa ti bude v živote ďalej dariť:)) Veľa šťastia Nikojka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prezeram si tvoj blog kazdy den a som rada, ze som nasla podobnu osobu ako ja :))) len tak dalej ver si a daleko zajdes :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem si musieť veriť v tomto svete neprajníkov :P a ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Prajem veľa šťastia v plnení tvojich snov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) aj tebe nech sa všetko splní :)

      Odstrániť
  5. pekne napisane! ja si sice ludi takto nekategorizujem ale v podstate by som povedala ze fungujem rovnako. Tak uvidime co je pred nami:)
    pozyvam na giveaway o vlasovy balicek, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)