Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Nekonečný koniec :)

pondelok, 26. mája 2014

Nekonečný koniec :)

Ahojte :)
Dnes som si bola po maturitné vysvedčenie a definitívne som ukončila štúdium na gymnáziu v Snine. Táto škola mi dala neuveriteľne veľa, ale najcennejší sú spolužiaci a učitelia, ktorých som tam stretla. Do očí sa mi hrnú slzy zakaždým, keď si pripomeniem, že toto má byť už koniec. Všetky tie zážitky, chaty, opekačky a nezabudnuteľné príhody :( ALE! Nekonečný koniec, ktorý nikdy neskončí. Dúfam, že sa s nimi budem stretávať pár krát do roka a taktiež dúfam, že navždy budeme takí šialení, akí sme. Tu sú fotky od prvého ročníka do teraz. Také "školské fotky".






Maturita dopadla výborne. Samé jednotky- je pravda, že som cez akademický týždeň dosť makala a som na to hrdá, pretože sa mi to odzrkadlilo na známkach. Čakajú ma dlhé prázdniny, ktoré dúfam prežijem s tými najlepšími z najlepších- so spolužiakmi. Bolo mi cťou byť ich spolužiačkou :)
Nikoj Ka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za pekný komentár :)