Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Chudnutie :)

nedeľa, 4. mája 2014

Chudnutie :)

Ahojte :)
Dnešný článok budem venovať svojmu malému snu, pretože Vianoce a Veľká noc sa pekne podpísali na mojom prasiatkovskom vzhľade.  Samozrejme, nemyslím to doslova, ale pribrala som 6 kíl a musím ich zhodiť. Zachvíľu je tu leto. Budem sa teda snažiť spevniť si bruško a zadoček, čo najviac ako sa to bude dať + schudnúť čo najviac. Ak poznáte nejakú diétu, ktorá je efektívna a pomôže mi, budem rada ak sa s ňou so mnou podelíte v komentári. Ja som sa rozhodla pre "hladovku", nebojte sa jesť budem, ale oproti tomu, čo som doslova "žrala" doposiaľ sa to hladovkou dá nazvať. ( motivácia )



Moja malá "hladovka" sa bude skladať z týchto bodov:
1. Piť často a len čistú vodu. Nepijem veľa, niekedy možno len pohár za deň a pijem len ochutený rajec. Tentokrát sa budem snažiť piť len čistú vodu, ktorá mi ale vôbec nechutí. Dúfam, že to vydržím. Doma máme aj vodu zo studne, ktorá je oveľa lepšia ako tá chlórovaná, tak uvidíme či jej prídem na chuť.


2. Nejesť pečivo! Neviem aké to bude, pretože som ho doteraz jedla každý deň. A najhoršie bolo, že som nejedla celozrné, ale obyčajné biele- spomínala som predsa, že som jedla bez zábran. Namiesto pečiva budem jesť sucháre a ryžové chlebíky ( polystyrény ).



3. Budem jesť 5 krát denne v malých množstvách. Svoj jedálniček doplním o ovsené vločky a budem sa vyhýbať vyprážaným jedlám. Taktiež budem papať šalátiky a zeleninku, ktorú naozaj zbožňujem. Svoj jedálniček neukrácam o veľa, proste len niečo vynechám a zredukujem množstvo.



4. Štvrtý bod sa vzťahuje na cvičenie. Nechcem predsa schudnúť a mať ovisnutú kožu, ja potrebujem spevniť! Zadala som si tri cviky : 100 ľah-sed ( brušáky), 100 SUMO drepov ( neúplné, ktoré sú výborné na spevnenie zadočku a nôh ) a byť apsoň 5 minút na steperi. Neskôr budem bicyklovať, korčuľovať a behať. 






5. Keďže mám pred sebou maturitu, budem sa musieť aj učiť. Takže to si tiež určím ako bod premeny. Dúfam, že mi z tých vedomostí nevyrastie hlava :D A aby bol tento bod taktiež o jedle tak : NEJESŤ SLADKOSTI ! 



Čo hovoríte na túto "hladovku? Dala som si dohodu so spolužiačkou Petrou, že to budeme dodržiavať spolu a uvidíme, či nám to pôjde. Tak teda držte prsty :)
Nikoja

9 komentárov:

  1. Teda takhle parádně jednoduše sepsané jsem to ještě snad nikde neviděla, super! :) Jak jsi pěkně doplnila obrázky motivaci a to, co je zakázané a naopak čemu se budeš věnovat. Mozek ten záměr pak s obrázky líp vstřebá podle mě. Ještě jednou super! Jdu na to taky! :))

    Krásný den
    Runa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne a som rada, že začínaš aj ty :)

      Odstrániť
  2. Ahoj, máš moc hezký blog! :) právě u mě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz/2014/04/giveaway-nivea-body-shop.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super to je začnem aj ja , ale až od zajtrajška , pretože dneska si ešte vychutnám na obed langoše :D a zbaviť sa sladkého mi bude tiež dlho trvať :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neni to až také ťažké ako som si myslela :( len to svičenie som musela zabrzdiť keďže mám teploty teraz druhý deň :/

      Odstrániť
  4. Such a great post! :)U'RE SO STYLISH! IT'S ALWAYS A PLEASURE VISIT YOUR BLOG!♥

    Follow me on Instagram! I'm @chicstreetchoc! Leave me a comment, i'll follow u back!
    FOLLOW ME ON FACEBOOK
    CHIC STREET CHOC

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ak ti voda absolútne nechutí skús si do fľaše vody hodiť pár kúskov nakrájaného citróna, jahody, ananás, mätu... do takej polhodiny ti ju trochu ochutí :) ja mám čistú vodu rada, ale keď potrebujem niečo "viac" tak si hodím do vody trochu mäty a je to veľmi príjemné a osviežujúce.
    čo sa týka suchárov nechápem čo tým získaš, lebo je to len normálne pečivo ktoré je usušené :-D môžeš si rovno nakrájať rohlík a dať na radiator. a s ryžovými chlebíkmi by som to nepreháňala, ja zbožňujem také namočené v horkej čokoláde, ale jem to len po plávaní, lebo aj keď sa to tvári veľmi zdravoo a je to v racio oddelení billy, nie je to v skutočnosti nič moc..
    vážne si radšej daj hnedú celozrnnú žemľu ako sucháre alebo ryžové chlebíčky, nebudeš tým ukrátená o svoje pečivo a bude to pre teba lepšie.
    http://diva.aktuality.sk/clanok/27880/tri-fatalne-myty-o-chudnuti-tomuto-neverte/
    a cvičenie je super že chceš robiť, ale ak to bude príliš monotónne rýchlo ťa to bude nudiť a nakoniec prestaneš. blogilates je super, lebo ak robíš presne ako ti to káže aj sa zapotíš a 10minút denne tomu venovať fakt nie je veľa
    prepáč nechcem vyzerať akože som vševedec a chcem kázať, alebo čo, ale keď som zbadala že ti voda nechutí a ideš sa do nej nútiť, + že ideš jesť ryžové chlebíčky a nato 100 opakovaní nejakého cviku tak mi to nedalo.. neber to nejak v zlom, len chcem pomôcť :)
    https://www.youtube.com/channel/UCIJwWYOfsCfz6PjxbONYXSg

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie čosi neberiem to zle :) Ďakujem za rady si zlatá :))

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)