Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Už konečne prítomná :)

streda, 2. apríla 2014

Už konečne prítomná :)

Ahojte :)
Po dlhšej pauze s blogom dnes píšem tento príspevok, v ktorom sa dozviete niečo nové, čo sa za ten dlhý čas mojej neprítomnosti udialo. Uff, kde začať? Prestávka s blogovaním súvisela hlavne s mojimi písomnými maturami, ktoré dúfam dopadli dobre. Slovenčina dopadla super a angličtina... tak sloh bol ľahký no - prejsť som prešla. Som naozaj rada, že to mám za sebou a onedlho ma čaká ústna maturita. Zatiaľ sa neobávam, obavy si nechávam na deň predtým. To som celá ja. Maturanti s triednou učiteľkou :) :) 


Ďalším dôležitým okamihom v mojom živote bolo otvorenie obálky z vysokej školy. Najprv som si myslela, že je to niečo z Rimmelu. No, keď som zbadala obálku od LF OU v Ostrave, zamrazilo ma. Po otvorení som bola nesmierne šťastná- chvíľu som plakala od šťastia a ďalšiu chvíľu som sa smiala. Neopísateľný pocit, keď som zistila, že ma prijali na Lekársku fakultu v Ostrave. Splnil sa mi sen :)


Neviem, ako nazvať okamih, keď sedím za počítačom a pripadám si ako "zrúda" :D :D Viem, silné slovo. Ja som strašne citlivá na svoju tvár- hocičo čo mi opuchne ma rozplače a teraz toto - herpes. Skoro som odpadla, keď som to zistila. Tak takéto "šťastie" som nemala dobrých 10 rokov. Vôbec som netušila čo s tým mám urobiť. Kamoška mi poradila aby som si rozdrvila tabletku acylpyrinu a dala si to na pery. Taktiež mi odstrihla list z rastlinky aloe vera aby som si šťavou z neho potierala pery. Naozaj to pomohlo- trochu sa to scvrklo. Dokonca som od nej dostala aj malú rastlinku, ktorú som si zasadila. Dúfam, že sa jej bude dariť. Máte aj vy nejaké typy ako sa zbaviť herpesu ? Pridám aj fotku havka Olivera s ktorým leňoším každý deň :) :)



Posledná udalosť, o ktorej sa zmienim v tomto príspevku je Deň Frankofónie. Keďže sme v poslednom ročníku a učíme sa francúzštinu- chceme si tieto posledné chvíle s našou úžasnou profesorkou spríjemniť. Usporiadali sme Deň Frankofónie, kde sme pre hostí usporiadali nejaký program a občerstvenie- aby mohli ochutnať kuchyňu frankofónnych krajín. Ja osobne som "hosť" z Bora Bora - mojej najobľúbenejšej krajiny :) Dúfam, že všetko výjde podľa plánu. Neskôr o tom napíšem príspevok.


Ako mi to chýbalo- napísať niečo. Ak človeka niečo baví, tak to robí naplno- avšak, niekedy musí obetovať svoj čas iným veciam. Pokiaľ nie sú za rohom ústne maturity- budem sa snažiť písať čo naviac. Momentálne sa cítim šťastná ( aj napriek herpesu ) a chcela som sa s vami o to podeliť. Prajem krásny zvyšok dňa.
Nikoj Ka :)

4 komentáre:

  1. Ahoj Nikolka, v prvom rade GRATULUJEM k prijatiu na VŠ a samozrejme k maturite, je nad slnko jasne že to dopadne dobre :-)) Je fajn že to berieš s humorom a nestresuješ :-) Čo sa týka herpesu, to ti je zaujímave veľa ľudi ho teraz ma...aj môj syn, ten ho ma dosť často :-( ale ešte mu nič na to nezabralo, len vydržať až to prejde, smola :-( Pozdravujem Ťa a prajem krásne dni.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za ďalší úžasný komentár :) NO tak to si musím prečkať kým zmizne :( ale myslím, že ten acylpyrín pomohol :) ďakujem aj Vám :)

      Odstrániť
  2. Ahoj, máš skvelé príspevky, som rada že som našla ďalšieho človeka ktorý sa učí francúzštinu :) podľa mňa je to najkrajší cudzí jazyk :)
    Little Lussie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Ďakujem za komentár :) A áno máš pravdu je to najkrajší jazyk :)

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)