Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Sérum na riasy- REALASH :)

nedeľa, 20. apríla 2014

Sérum na riasy- REALASH :)

Ahojte :)
Krásne dlhé, husté a zvodné riasy- to je jeden zo snov každej ženy. Nie každá sa však taká narodila. Vždy sa nájde niečo, čo nás od dokonalosti bude oddeľovať. Predovšetkým by sme mali byť spokojné a vďačné za to, aké v skutočnosti sme. Existujú veci, ktoré sa nás pokúsia trochu posunúť k dokonalosti a o takejto vecičke by som dnes chcela napísať článok. REALASH je účinné tekuté sérum na riasy, ktoré sľubuje dlhšie, silnejšie a tmavšie riasy. Túto spoluprácu som prijala hlavne preto, lebo som ešte nič podobné neskúšala a rada by som zistila, či to naozaj pomôže. Sérum dorazilo takto krásne zabalené- potešenie pre ženské očko.




Toto sérum je určené pre všetky ženy, ktoré chcú, aby ich riasy boli dlhšie, hustejšie a silnejšie. Balenie má 3 ml a budem ho testovať 3 mesiace. Obsahuje : Aloe, D-Panthenol, Kolagén, Elastín, Hydrolyzovaný proteín hodvábu, Kyselinu hyalurónovú, Výťažky z manga, kvetov divého pomaranča, palmy sabalovej, granátového jablka, papáje, nechtíka lekárskeho, prasličky, ľanu a puškvorca....


Použitie je jednoduché. Nanáša sa večer po odstránení make-upu priamo na pokožku viečka- podobne ako by sme nanášali tekutú linku. Na nanášanie slúži sterilný aplikátor.


Som naozaj zvedavá na účinok tohto séra na riasy. Pridávam fotku mojich rias pred používaním, aby sme si mohli spoločne overiť výsledky po mesiaci a potom po 3 mesiacoch používania.


Máte už nejaké skúsenosti s týmto produktom alebo ste skúšali niečo podobné? Dúfam, že moje riasy budú hustejšie a silnejšie, pretože ak sa to podarí, splní sa mi ďalší sen. Možno sa mi podarí splniť sen aj jednej z Vás ak vyhráte plánovanú Giveaway, kde sa bude sútažiť o toto sérum.
Nikojka :)

3 komentáre:

  1. Taky začínám testovat :)) Tak jsem zvědavá na výsledky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja by som to tiež chcela testovať :) koľko to stojí cca? vďaka
    http://beanordinarygirl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)