Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Rimmel - 60 Seconds Rita Ora :)

pondelok, 7. apríla 2014

Rimmel - 60 Seconds Rita Ora :)

Ahojte  :)
Ako sa máte ? Minulý mesiac mi prišli na testovanie od Rimmel London 2 laky a mám urobiť nejaký nail art. Je to farebná dvojka : 60 Seconds Rita Ora 203 Lose Your Lingerie a 60 Seconds Rita Ora 323 Don't Be Shy. Farby sa mi veľmi páčia. Škoda, že prišli dva ružové laky- ale niečo som vymyslela, tak dúfam, že sa vám to bude páčiť.



Ikonický rýchloschnúci lak, ktorého zloženie obohatené o antioxidant vitamín A napomáha chrániť a posilňovať nechty. Inovatívny štetec, ktorý zabraňuje vytváraniu prúžkov, pre perfektné pokrytie v jedinej vrstve. Budeš sa môcť tešiť na 8 odtieňov, ktoré sú rozdelené do 4 HOT a 4 COOL tónov, ktoré závisí na tvojej farebnej nálade! Týchto 8 rýchloschnúcich odtieňov bolo navrhnuté samotnou Ritou, ktorá je tiež pomenovala!






Tieto dva laky som si hneď zamilovala na prvý pohľad. Malé 8 ml fľaštičky ma dostali skvelým obrázkom Rity Ory na britskej poštovej známke v pop artovom štýle. So stetčekom sa pracuje skvele, nevytvára prúžky pri nanášaní laku. Lak skvele kryje a vydrží na nechtoch 5 dní. Napomáha chrániť moje nechty a posilňuje ich. Po nanesení rýchlo schne. S touto novinkou od Rimmel som veľmi spokojná. So hot, so Cool, Get the London look.




Tak čo poviete na tieto krásne laky? Ja som s nimi naozaj spokojná a môžem len odporučiť. Som unesená tým svetloružovým odtieňom :)
Nikoj Ka :)

4 komentáre:

  1. Chtěla bych si taky aspoň jeden pořídit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj môžem odporučiť :) Som s nimi veľmi spokojná :) mňa zatiaľ Rimmel nesklamal :)

      Odstrániť
  2. Laky od Rimmel jsem vyzkoušela zatím jenom dva, ale už jenom ty dva jsem si zamilovala, takže se na tuhle kolekci určitě kouknu, spíš na barvy laků hlavně :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)