Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Prvé blogo-narodeniny ! Všetko najlepšie Belles Fleurs ! :)

nedeľa, 27. apríla 2014

Prvé blogo-narodeniny ! Všetko najlepšie Belles Fleurs ! :)

Ten čas tak rýchle letí. Práve dnes ubehol presne rok, čo som na tomto blogu zverejnila svoj prvý príspevok. Keď sa na seba pozerám s odstupom času, vravím si : "Nikola, predsa si to potiahla na rok!" Na začiatku som si vôbec neverila. Dosiahnuť aby Váš blog bol aspoň trošku "úspešný" dá teda poriadne zabrať. Napísať niečo, čo by malo byť "lákadlom" pre čitateľov, sa nedá za pár minút. Nie každému sa páčia rovnaké príspevky. Stačí písať o veciach, ktoré radi robíte, o sebe a určite nájdete pár spriaznených duší, ktorí kliknú na to tlačítko "sledovať". Samozrejme ak blog začnete písať len kvôli spoluprácam, nevydrží Vám to určite dlho. Blog by Vás mal baviť- nemal by byť povinnosťou ale zábavou. Často sa stáva, že blogerky odradia negatívne komentáre, tie ich nemajú zabrzdiť- ale usmerniť a ukázať, čo robiť lepšie. Týmto som chcela len povzbudiť začínajúce blogerky, ktoré si neveria tak, ako ja na začiatku. Držím im prsty a verím, že ich blogy budú šťastne oslavovať narodeniny tak, ako môj Belles Fleurs oslavuje dnes.


Všetko najlepšie Belles Fleurs ! Vďaka tebe som sa naučila mnoho vecí a spoznala nových ľudí, ktorí ma stále tešia komentármi. Tento rok znamenal pre mňa veľa. Chcela by som tu urobiť nejaký ten prehľad toho, čo sa za tento rok na mojom blogu udialo. Tak a ide sa na to.
Celkový počet zobrazení blogu : 18 637
Počet príspevkov : 88 ( z toho  11 nezverejnených )
Počet čitateľov : 150
Počet komentárov : 718
Najviac ľudí tento blog navštevuje cez Google a Facebook.
Navštevníkmi sú Slováci, Rusi, Američania, Češi a ďalší.
3 najčítanejšie príspevky sú : 1. Rimmel Stay Matte Liquid Mousse :) ( 832 zobrazení )
                                                    2. Úprava obočia :)  ( 813 zobrazení )
                                                    3.Obľúbené blogerky :) ( 774 zobrazení )

Počet čitateľov na Facebooku : 118
Počet čitateľov na Bloglovin : 28
Počet spoluprác : 6




Tak to by bolo z prehľadu asi tak všetko. Patrí Vám veľké ĎAKUJEM. Každý deň pre mňa je hneď krajší, keď tu prídem a nájdem skvelé komentáre. 
Nikoja

4 komentáre:

Ďakujem za pekný komentár :)