Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Modrá, zlatá a strieborná :)

pondelok, 14. apríla 2014

Modrá, zlatá a strieborná :)

Ahojte dievčatká :)
Ako sa máte? Ja sa mám super, začína krásne obdobie- jar, rastie tráva a konečne prešla tá hnusná zima. Všade naokolo kvitnú kvety a ja sa tomu nesmierne teším. Všetko je krásne farebné a voňavé. Len ma trošku znepokojuje hmyz :/ Ale nejak to prežijem :)


Akú farbu obľubujete ? Už neviem ani v koľkých príspevkoch som to písala, ale mojou najobľúbenejšou farbou je modrá- kráľovská modrá. Nemám síce veľa modrých kúskov vo svojom šatníku, ale obľubujem túto farbu. A tak, keď už som si kúpila úžasný tmavomodrý lak Golden Rose Rich Color, som niečo vymyslela. Neskoro večer som narýchlo skúsila kombináciu : modrá, zlatá a strieborná. Použila som tieto laky : 


Modrý necht, pásik sem pásik tam a vzniklo toto. Mne sa to neskutočne páči, pretože je to také iné pre mňa. Možno sa  niekomu nepáčia farebné nechty- spolužiačka mi na to povedala : "Ako keby ťa niekto s kladivom udrel po prstoch. " Každý ma na to iný názor. Mne to zas tak nepríde. Milujem farby a hlavne rada skúšam nové kombinácie. čo na to poviete ?



Takéto nechtíky som si určite nespravila poslednýkrát. Dúfam, že sa Vám páčia rovnako ako mne. Napriek jednoduchej a rýchlej práci vyzerajú celkom v pohode. Ak by som sa tak neponáhľala, určite by vyzerali lepšie.
Nikojka :)

8 komentárov:

Ďakujem za pekný komentár :)