Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Daždivý deň :)

utorok, 22. apríla 2014

Daždivý deň :)

Ahojte kočky :)
Dnešný daždivý deň ma prinútil ostať v dome. Zvyčajne ma v takýto čas bolí ucho a hlava. No dnes tomu tak nie je. Mám bolesti ucha pri zmene počasia- neviem či je meteosenzibilné, ale bola som s tým u krčného. Nič však nezistil- "cétečko" hlavy ( keď som tam bola, strašne som sa bála ) neukázalo nič, tak mi predpísal blbé tabletky proti bolesti. Čo už, musím vydržať. Aspoň mám presvietenú  hlavu a podľa mňa, je to dosť vtipné vidieť sa takto zvnútra. :D


Keďže ma hlava nebolela, musela som niečo vymyslieť. A to niečo znamenalo- nalakovať si nechty. Moje nechty už nie sú maličké, mám na nich teraz čas. Nikdy som si ich neobhrýzala, netrhala ani nič podobné- len keď sa mi zlámal jeden, museli ísť všetky dole- a takto to bolo vždy. Fuj obhrýzanie nechtov. Ľudia, čo to robia, si neuvedomujú koľko špiny je pod nechtami a že to vyzerá hrozne. Ja to volám "žabie prsty". Necht je úplne maličký a vankúšik na prste sa zväčší ako má zväčšený žabka. 


Moje nechty nie sú dokonalé, ale sú konečne dlhšie ako 1 milimeter. Nedávno som zistila, že lakovanie nechtov ma veľmi baví. Nie je to umelecké dielo, ale mne sa to páči. Lakujem ich veľmi jednoducho- nemám rada komplikované vzory a povedzme si na rovinu- určite by som to nezvládla. Tentokrát som vytvorila jednoduché nechtíky, ktoré mi pripomínajú Vianoce. Bude to tými farbami- červená, zlatá. 





Dúfam, že sa Vám takéto jednoduché nechty páčili. Prajem Vám príjemný zvyšok dňa- prežite ho v kruhu najbližších.
 Nikojka :)

5 komentárov:

  1. Úplně chápu tvoje obavy při CT vyšetření, já obecně všechny doktory moc nemusím. (Kdo jo?) A nehty Ti musím pochválit, jsou parádní! Jednoduché a přitom zajímavé. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyšetření taky nemám ráda... Stačilo mi to u očního :D a každoroční návštěva kardiologie (velice "příjemná" paní doktorka). Nehty vypadají moc hezky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niektorí doktori sú príjemní iní zas nie :D ale ja celkovo mám rada len svoju doktorku pre dospelých :D a ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Veľmi sa mi páčia takto nalakované nechty :) A podľa mňa sa ti aj taketo hodia :)
    Pozývam ťa na môj blog :)
    http://callmegiraffe.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)