Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Odpovede na Vaše otázky 2 :)

streda, 5. marca 2014

Odpovede na Vaše otázky 2 :)

Ahojte :)
Keďže sa už Giveaway skončila a vy ste mi položili množstvo otázok, tak Vám už môžem na ne odpovedať. Toto je už druhé pokračovanie odpovedí. 

1. Akú hudbu počúvaš? :)

Počúvam takmer všetko. Najradšej mám pomalé, smutné piesne. V poslednej dobe ma začal baviť muzikál- obdivujem operných spevákov a speváčky. :)


2. Ako dlho už bloguješ?

Je to neuveriteľné ako rýchlo to zbehlo. Blogovať som začala v apríli minulého roku. Takže to je zachvíľku už rok, čo som sa stala blogekou.

3. Máš nejaký vzor čo sa blogovania týka?

Nie vzor blogerky naozaj nemám. Snažím sa písať o tom, čo ma baví, a tak to aj robím. No, to neznamená, že neobdivujem iné blogerky- ale za vzor ich nepokladám :)


4. Chtěla bych se tě zeptat, jak si myslíš že docílim větší návštěvnosti a s mým novým blogem prorazím? :) A ještě jak se to podařilo tobě?

Väčšiu návštevnosť docieliš pridávaním zaujímavých príspevkov. Zakaždým, keď ťa zaujme nejaký príspevok inej blogerky, nechaj na svoj blog odkaz v komentári. Ale nekomentuj príspevky iných blogeriek len preto, aby si tam dala svoj odkaz. Naozaj nebudú z toho nadšené. Nemyslím si, že som s mojím blogom prerazila :) Proste tu len pridávam príspevky a robím to, čo ma naozaj baví. :)


5. Čím si chcela byť keď si bola malá?

Tak toto je naozaj podarená otázka. Keď som bola malá chcela som byť princeznou :D, ale potom, keď som trochu vyrástla som chcela byť právničkou. Nakoniec chcem byť doktorkou a hotovo.


6. Obľúbená speváčka?

Mám ich naozaj veľa a je ťažké napísať jedno meno. No keď si to otázka vyžaduje, tak poviem meno Adele.


7. Aké typy článkov si najradšej prečítaš u iných blogeriek? :)

U iných blogeriek si najradšej prečítam príspevky, kde je napísane niečo o nich- čiže nejaký TAG. Takisto milujem príspevky o kozmetike a outfitoch.

8. Aký typ filmov máš najradšej ?

Najradšej zo všetkých filmov mám horory. No, ale ten horor musí byť mega strašný- iank sa budem smiať a brať to za komédiu. Rada pozerám horory keď som sama doma- je to také viac strašidelné.

9. Kto je tvojim módnym vzorom medzi blogerkami?

Nebudem tu písať konkrétne meno, pretože sa mi páči vkus mnohých blogeriek a neviem sa rozhodnúť, ktorá je naozaj tá najlepšia.

10. Aký máš názor na obliekanie ľudí na Slovensku? :)

Myslím si, že ľudia na Slovensku na tom s obliekaním nie sú zle. Každý z nás ma iný vkus, každému z nás sa páči niečo iné.


11. Koho sleduješ nejčastěji na youtube ( youteberku) ? :)

Najradšej som sledovala Lenku z  L3nChannel- je to moja obľúbená blogerka a youtuberka. Bohužiaľ prestala na čas točiť videá a veľmi ma to mrzí.


12. Čo sa Ti vôbec nepáči, keď si dievča oblečie?

Najviac sa mi nepáčia štucne ( ja to volám štucky) na dievčatách. Vyzerajú ako futbalistky alebo ja neviem čo. Nechcem tým povedať, že to je hrozné, len mne sa to nepáči.


13. Jaké je tvé nejoblíbenejší zvíře ?

Všetky zvieratká sú úžasné, ale najviac milujem mačky a všetky mačkovité šelmy, hlavne tigre. Zbožňujem ich a keď som bola malá, túžila som mať jedného doma. Ale radšej zostanem pri mačke.

14. Ako si začala spolupracovať s firmami? 
Nemám veľa spoluprác a tie firmy, s ktorými spolupracujem ma väčšinou oslovili samy. Iba dve z toho som oslovila sama, pretože ma zaujali ich produkty.

15. Jaké blogy tě baví nejvíce? Máš nějaký svůj "beauty" vzor ? :)
Bavia ma blogy, kde sa dozviem veľa o blogerke, jej štýle a podobne. Beauty vzor zatiaľ nemám ako samotný, ale je veľa blogeriek, ktoré majú úžasný štýl a rada ich sledujem.

Otázky sa už vyčerpali- misia splnená. Som rada ešte raz že sa Vás toľko zapojilo do mojej giveaway. Čoskoro sa blížia narodeniny môjho blogu a ja rozmýšľam už o novej, takže sa máte na čo tešiť.
Nikoj Ka :)

2 komentáre:

  1. Adele bola aj moja naj speváčka, ale tak teraz sa z tých speváčok stal taký mix, čiže už nie je tak v popredí ako kedysi (aj keď zvučku na mobile mám síce od nej :D).
    A horory. Zatiaľ som nevidela žiaden, iba úseky z Kruhu (myslím), a popravde sa žiadny ani nechystám pozerať, dupľom keď som sama doma. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som mala Adele za zvučku :) teraz som to zmenila na Rihannu :D A k tým hororom :D asi sa rada bojím :D

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)