Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Farmárska noc :)

pondelok, 10. marca 2014

Farmárska noc :)

Ahojte :)
Prázdniny sa skončili a začala škola. V piatok sme sa rozhodli s kamošmi, že to poriadne roztočíme. Najprv sme boli u kamošky na byte. Bolo tam skvele- nasmiali sme sa a naozaj sa nás tam stretlo dosť veľa, čo som nečakala, pretože sa nás dohodlo len pár. Ale som rada za všetkých, lebo sme sa zabavili najviac ako sa dalo. Vtipy, alkohol a tie naše hlučné rozhovory- nečudovala by som sa, keby sa niekto sťažoval. Ale všetko dopadlo dobre, teda dúfam.




Keď už bol čas opustiť byt, zistili sme, že nejakí chalani z druhého bytu nám zobrali topánky- dosť blbá sranda, ale nakoniec sme si všetky topánky vzali a išli sme do neďalekého Space Club-u, kde nás čakali známi farmári z Farmy. Bola to super akcia a každý sa s nimi fotil. Naživo sú naozaj zlatí- Jana je kočka a Jano, ten je teda riadny makač. Čo si o nich myslíte vy ? Okolo polnoci došiel z Bratislavy aj môj miláčik a tak už bolo všetko dokonalé- všetci, ktorých zbožňujem boli pokope. Nemám rada, keď sa mi stočia vlasy a vyzerám na fotkách ako tučko :( ale posledná fotka sa mi páči najviac <3






Ďalší nezabudnuteľný piatok a sobota ráno za nami. Prázdna peňaženka a neskorý príchod domov, ako vždy, nemohli chýbať. Ešteže som nič nestratila alebo mi "nejaký milý človek" neukradol nejakú vec, ako sa mi to stalo prednedávnom. Rada si takúto akciu zopakujem aj nabudúce.
Nikoj Ka :)

5 komentárov:

  1. tiež mavam problem s vlasmi ale už to neriešim:)) hlavne že sa zatial nikto nesťažoval:)) hehe pekny ste všetci a farmu som už nesledovala ale toho makača si pamatam a janu s reklam:))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)