Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Deň s tou najlepšou :)

štvrtok, 6. februára 2014

Deň s tou najlepšou :)

Ahojte !
Prázdniny zbehli ako voda. Trvali len jeden deň, ale ja som si ich stihla užiť s priateľmi.  Medzi ne patrí, samozrejme, kamoška Simonka (Sajma). Rozhodli sme sa, že nafotíme nejaké fotky na naše blogy. Zašli sme niekde na pole a chceli sme urobiť pár fotiek, pretože tam bolo naozaj krásne prostredie. Bohužiaľ, nás vyrušil jej psík a začal štekať niekde do neznáma, a tak sme sa rozutekali. Simonka bežala v opätkoch- iná sranda. Nakoniec sme sa rozhodli, že v dome je to predsa bezpečnejšie. Fotky sa nevydarili- aspoň mne- u nás je to tak, že Simonka má milión fotiek a ja len tošku- skôr sa fotím sama a robím ksichty. Ukážem tu "až" dve takmer totožné fotky, všetky spoločné sú rozmazané :/ Nabudúce sa budem snažiť fotiť kvalitnejšie :) Prežila som ďalší krásny a nezabudnuteľný deň so Simonkou <3





Prajem Vám krásny zvyšok dňa. Mňa už len čaká "milovaná" angličtina a potom sa pustím zrecenzovať mnoho nových produktov. Taktiež Vám ukážem novú kabelku, ktorú som si kúpila a som z nej nadšená.
Nikoj Ka :)

13 komentárov:

Ďakujem za pekný komentár :)