Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Aromatický telový olej Dead sea :)

nedeľa, 16. februára 2014

Aromatický telový olej Dead sea :)

Ahojte moje milé !
Máte rady prírodnú kozmetiku? Ak áno, tak si nenechajte ujsť tento príspevok o skvelom voňavučkom oleji zo stránky Biobeauty.sk. Zamilovala som si ho hneď ako som zacítila vôňu granátového jablka- moja obľúbená vôňa- veľmi mi pripomína leto, za ktorým smútim už dlhšiu dobu. Ak nemáte rady granátové jablko, nebojte sa -tento olej si môžete vybrať z 5 rôznych vôní ( Oceán, Mango, Mlieko a med, Granátové jablko, Levanduľa). Malá 125 ml sklenená fľaštička so sprejovým aplikátorom je veľmi praktická. Akurát si musím dávať pozor "pri všetkej mojej šikovnosti" aby som ju nerozbila. Cena tohto oleja je 7,90€- myslím si, že je hodný svojej ceny- hlavne pre to, čo všetko dokáže. 




Je to prvotriedny hydratačný telový prípravok s obsahom prírodného avokáda, mandlí, oleja pačuli a minerálov z Mŕtveho mora, čo je naozaj úžasné, pretože Mŕtve more obsahuje minerály, ktoré majú regeneračné a antistresové účinky na ľudský organizmus.  Po celý čas rozmaznáva moje telo, vyživuje moju pokožku a dodáva jej vlhkosť. Po nanesení sa vstrebal veľmi rýchlo a výsledkom bola pružná, vláčna pokožka so zmyselnou vôňou. Olejček je výborný v starostlivosti o moju pokožku ( ako som už opísala) -navyše ju ochraňuje pred vysúšaním a zároveň ju ukľudňuje. Môžete ho použiť po sprche alebo po kúpeli, prípadne podľa potreby. Stačí ho len dobre vmasírovať do pokožky a je hotovo. 




Dávam prednosť olejom, ktoré krásne voňajú- čo je, samozrejme, aj tento prípad. Nový obľúbenec? Určite áno. Ak vás tento olej zaujal, budem rada ak zanecháte pod týmto príspevkom komentár, ktorý olej by ste si vybrali Vy. Ďakujem Vám za prečítanie tejto recenzie a dúfam, že sa Vám páčila.
Nikoj Ka :)

6 komentárov:

  1. od tejto značky sa mi vidí som raz dostala telove mlieko a bolo užasne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš moc hezký blog. Dáváme follow na bloggeru, facebooku, bloglovinu a gfc. Budeme moc rády, pokud nás i ty budeš následovat. Těšíme se na tvé další příspěvky.

    Audrey&Pearl

    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    https://www.facebook.com/pages/Audrey-and-Pearl/396910423691546?ref=hl

    http://www.bloglovin.com/blog/3967306

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tvoj blog sa mi páči. Začinam sledovať :)
    Pozývam ta aj na môj : Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu blogu :)) Aj tvoj blog je krásny :)

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)