Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Vyhrala som :)

streda, 8. januára 2014

Vyhrala som :)

Ahojte :)
Tento príspevok tu mal byť už dávno, ale naozaj sa ospravedlňujem- november a december boli pre mňa vyčerpávajúce mesiace. No ale vráťme sa naspäť k príspevku. Ako už napovedá názov príspevku niečo som vyhrala. Na blogu blogerky Romanky, ktorý nájdete TU, som vyhrala Giveaway. Vyhrala som prvý balíček, o ktorý som mala záujem. Balíček obsahoval :


1. Lak na nechty Catrice 820 Pimp my Shimp



2. Balzam s broskyňou Avon



 3. Gélovú linku Mua


Romanka mi naviac pribalila k balíčku nejaké vzorky za ktoré veľmi pekne ďakujem a naozaj ma veľmi potešili. Onedlho napíšem nejaké recenzie na tieto produkty. Naozaj som s nimi spokojná a veľmi sa teším. Človeka vždy poteší keď niečo vyhrá :)
Nikoja :)

6 komentárov:

Ďakujem za pekný komentár :)