Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Rimmel Moisture Renew :)

pondelok, 20. januára 2014

Rimmel Moisture Renew :)

Ahojte dievčence !

Tak ako sa dnes máte ? Posledný týždeň začal-  posledná šanca na opravu známok. Musím zamakať a nič si nepokaziť, pretože doteraz sa mi darilo výborne. Bola by naozaj veľká pohroma si to pokaziť na poslednú chvíľu. Veď to poznáte, každý učiteľ si zmyslí ohromné testy a vy sa musíte toľko učiť, že pomaly neviete, kde vám hlava stojí. Zatiaľ kým ešte mám hlavu na tom správnom mieste- som sa rozhodla napísať recenziu na rúž od Rimmelu - Moisture Renew. Prišiel mi naozaj krásny odtieň Moisture Renew 210 Fancy. Som rada, že to nie je zas červený rúž alebo rúž, ktorý by som nikde nenosila.




Moisture Renew je intenzívne hydratačný rúž, ktorý nerobí kompromisy ani čo sa týka farieb. Ponúka svetlé aj extrémne farebné odtiene, a to všetko zabalené v hydratačnom rúži obohatenom o vitamíny A, C a E, ktoré pomáhajú starať sa o delikátnu pokožku pier. Vylepšené farebné pigmenty maximalizujú sviežosť a živosť- odtiene sú jasné, čisté a intenzívne už po prvom nanesení. Si pripravená rozmaznávať svoje pery týmto luxusným rúžom plným bohatých farieb pre jemný, ošetrujúci a hydratujúci pocit deň po dni ?




Rúž Moisture Renew ma naozaj príjemne prekvapil. Má krémovú textúru, takže sa výborne nanáša. Je obohatený o vitamíny A, C a E, ktoré pomáhajú ošetrovať a hydratovať pery. Tento rúž má 14 krásnych odtieňov. Ja som dostala odtieň Moisture renew 210 Fancy. Je to taký odtieň doružova, ktorý sa krásne leskne.  Rimmel nesklamal a aj tento rúž naozaj krásne vonia. Obal je zakončený priesvitným fialovým viečkom, na ktorom nechýba Rimmel korunka. Rúž ma skvelú pigmentáciu a vydrží naozaj dlho- takmer 3 hodiny. Po celú dobu nosenia  sa s ním cítim príjemne- blaženosť pre pery.



S týmto rúžom som naozaj spokojná a ten odtieň sa mi veľmi páči. Už dopredu viem, že mi tento rúž dlho nevydrží. A nakoniec by som už len dodala : Get the London look.
Nikoj Ka :)

8 komentárov:

Ďakujem za pekný komentár :)