Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Rimmel Lash Accelerator Endless :)

štvrtok, 2. januára 2014

Rimmel Lash Accelerator Endless :)

Ahojte kočky :)
Dnešný príspevok bude- tak ako vždy- na produkt od značky Rimmel. Na testovanie v decembri sme dostali riasenku Lash Accelerator Endless



Nová riasenka Lash Accelerator Endless pretiahne tvoje riasy za hranicu limitov. Zloženie z mikrovlákien a kefka, ktorá zachytí každú riasu ti vytvorí WOW look. Riasy budú okamžite dlhšie až o 99%. Spolu s exkluzívnym komplexom podporujúcim rast rias, ktorý obsahuje procapil, keratín a antioxidanty, je každučká riasa deň po dni pružnejšia, je posilňovaná a je podporený jej prirodzený rast. V priebehu používania sa riasy zdajú až o 127% dlhšie už za 30 dní- prakticky nekonečné! Perfektná dĺžka, oddelenie a samozrejme bez žmolkov. Bež do toho a posuň limity svojich rias s novou riasenkou Lash Accelerator Endless od Rimmel London. -Keď som si to prečítala, bola som plná očakávania. 



Riasenka Lash Accelerator Endless má krásne elegantne štíhle balenie. Upútala ma neprehliadnuteľnou žlto-zelenou farbou, ktorá sa skvelo hodí k čiernemu uzáveru. Po otvorení ma zaujala kefka. Obľubujem veľké kefky, ale táto maličká naozaj nie je na zahodenie. Malá kefka je pružná, zachytí všetky riasy a pekne ich predĺži. Nezlepuje riasy- pekne ich oddeľuje. Ľahko sa nanáša a takisto ľahko odličuje. Nevytvára žiadne žmolky a neodtláča sa na viečko. Obsahuje procapil, keratín a antioxidanty- posilňuje riasy a podporuje ich rast. Už po pár dňoch sú moje riasy trošku pevnejšie. Som s ňou spokojná a dávam 8/10 bodov. 



Čoskoro sa táto riasenka objaví vo vašich obchodoch, tak neváhajte a zakúpte si ju. Mojím favoritom je síce iná riasenka, ale túto určite spotrebujem. Teším sa na výsledný efekt a dúfam, že naozaj posilní moje riasy. Pekný darček od Rimmelu na Vianoce- poteší.
Vaša Nikoja :)

11 komentárov:

  1. Pěkné řasy :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podľa mňa tie riasy len predĺži ale chýbalo by mi zahustenie :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne to tak vyhovuje :) Nerobí efekt zlepených rias :)

      Odstrániť
  3. Super recenzia, a krásne riasy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Podla mna mas pekne riasy aj tak, ale tato maskara ti ich veru fakt predlzila! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. lepsi rasenku sem nemela sem maximalne spokojena!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow poriadne ti ich predĺžila ta špirála:)
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)