Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Odpovede na vaše otázky :)

nedeľa, 26. januára 2014

Odpovede na vaše otázky :)

Ahojte ! Dnes som si pre vás pripravila odpovede na vaše otázky, ktoré ste mi položili v minulom príspevku. Dúfam , že som na Vaše otázky odpovedala tak, ako ste si to predstavovali. 

1. Jak ses dostala k blogování? :) 
K blogovaniu som sa dostala cez moju kamošku Frederiku. Ona bloguje už pár rokov a asi pred rokom sa nám priznala, že má blog. Pozerala som si blogy a nejako ma to vzalo. Nakoniec som si aj ja vytvorila blog. Baví ma to a som rada, že mám toľko čitateľov. 

2. Ktoré filmy patria medzi tvoje obľúbené? Alebo ak nepozeráš filmy, čo robíš vo voľnom čase - okrem venovania sa blogu a priateľovi. 
Veľmi rada pozerám filmy. Medzi moje obľúbené žánre filmov patria horory, rozprávky a fantastické filmy. Ak si sa pýtala na konkrétne názvy, tak sa to vždy mení- nemám obľúbený konkrétny film. Vo voľnom čase čítam knihy a venujem sa svojmu psovi. 



 3. Ako často si lakuješ nechty? 
Nechty si lakujem tak raz za týždeň, podľa toho, ako dlho mi lak vydrží. Momentálne si ich však nelakujem, pretože čakám kým mi nechty odrastú- mám ich zbrúsené po gelových nechtoch. 

4. Proč máš na blogu zakázané zmáčknutí pravého tlačítka myši ? :D Strašně mě to štve, když si prohlížím něčí blog, články si otevírám do dalších záložek a to u tebe není možné. Když chce někdo kopírovat, text může přepsat a fotky okopírovat vyfocením obrazovky, takže to podle mě moc smysl nemá.
To zakázanie nemá asi žiadny poriadny dôvod. Len stále vynovujem blog a chcela som to vyskúšať. Myslím si, že by sa naozaj nikomu nechcelo prepisovať celé články a aj keby, tak klobúk dolu. Takisto by sa im asi nechcelo fotiť fotky a potom ich strihať. Články si môžeš otvárať do ďalších záložiek stlačením kolieska na myške- stredné tlačítko. 

5. Co máš na sobě nejradši? 
Na sebe mám najradšej rifle a košeľu. Som posadnutá riflami- nosím ich aj doma. Ale vonku najradšej nosím sukne a šaty. Podľa toho ako sa cítim. 

6. Ráda se tě zeptám jaké seriály jsou pro tebe tzv. srdcovky? 
Pozerám mnoho seriálov a srdcovku- no neviem. Naposledy som pozerala Atlantis a naozaj sa mi páčil. Aj keď za srdcovku ho nepovažujem. 

7. Moja otázka na Teba je ohľadom make up-u. Ktorý je podľa Teba lepší: Wake me up alebo Stay Matte Liquid Mousse make up ( oba od Rimmel). 
Make up Wake me up som ešte neskúšala, i keď dlho po ňom túžim. Ale Stay Matte Liquid Mousse bol pre mňa suprový, tak som zvedavá, či ho Wake me up dokáže prekonať. 

8. Jaké blogy nejráda sleduješ? 
O blogoch ktoré najradšej sledujem som písala príspevok. Môžeš ho nájsť TU. Najradšej sledujem príspevky o kozmetike, outfitoch a taktiež sa rada dozviem niečo nové o blogerke - čiže nejaký ten TAG. 

9. Ak by si si mala vybrať medzi jedným ročným obdobím, ktoré by trvalo navždy, ktoré by to bolo a prečo? :) 
Vybrala by som si 100% leto. Hlavne preto, lebo zimu neznášam- trasiem sa ako osika. Leto milujem- teplo, slnko a vodaaaa. Myslím, že nie som jediná. 

10. Prečo si začala blogovať ? 
Ani sama neviem prečo som začala blogovať. Prezerala som si blogy iných blogeriek a nejak sa mi to zapáčilo. Najprv som to brala ako srandu- veď kto by ma aj čítal. Ale teraz ma to baví a chcem sa zlepšovať. 

Ďakujem Vám za Vaše otázky a nabudúce odpoviem na ďalšie, ktoré ste mi položili v príspevku o Giveaway. Prajem krásny zvyšok dňa. 
Nikoj Ka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za pekný komentár :)