Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Na prechádzke :)

nedeľa, 5. januára 2014

Na prechádzke :)

Ahojte :)
No čo ? Ako sa vám páči táto zima ? Podľa mňa je to super. Nemám rada zimu a preto nerada chodím na prechádzky- trasiem sa a drkocem zubami. No ale toto počasie mi naozaj vyhovuje a prinútilo ma ísť von s miláčikmi. Išli sme sa prejsť k mojej obľúbenej "vodárke"- ako ju u nás voláme. Je to stará malá budova s krásnym výhľadom zo strechy. Zbožňujem obdivovať prírodu a z tohto malého očarujúceho miestečka sa to naozaj dá. Keď som bola mladšia chodila som tam veľmi často, teraz je to také krásne romantické miestečkom na ktoré sa , bohužiaľ, chodím pozerať len pár krát do roka. Hodím tu pár fotiek z tejto prechádzky. Dúfam že sa vám budu páčiť. 




Nikoja :)

6 komentárov:

  1. krasne :) kludne si mohla dat aj viac fotiek :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To místo je opravdu kouzelné, taky něco podobného z dětství mám. A vidíš vzpomněla jsem si na to až teď, díky tobě.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)