Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Lak na nechty Catrice 820 Pimp my Shimp :)

utorok, 14. januára 2014

Lak na nechty Catrice 820 Pimp my Shimp :)

Ahojte :)
Tak ako som sľúbila- dnes som si pripravila recenziu o laku na nechty Catrice 820 Pimp my Shimp. Celkovo mám laky od Catrice rada. Tento lak má krásny odtieň- veľmi sa mi páči. Fľaštička obsahuje 10 ml, čo je super. Nanáša sa veľmi dobre a takisto ma veľmi dobrú výdrž. Tento lak však nekryje dobre v prvej vrstve. Musela som nanášať dvojitú vrstvu- lak presvital. 






Tento lak patrí k mojim obľúbencom. Nevadí mi, že musím nanášať dve vrstvy, pretože to tak skoro vždy robím. Zamilovala som sa do tejto farby. 
Nikoja :)


12 komentárov:

  1. Krásná barva :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oranžovou nemusím, ale teda na nechtech vypadá skvěle. To by mě nikdy nenapadlo že oranžová může vypadat tak skvěle ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priznám sa, že aj ja som si to myslela. Ale som naozaj príjemne prekvapená :)

      Odstrániť
  3. Ako to, že som tento odtieň nikde nevidela?!:D úúžasná farba
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mala som tento oranžovy ale dala som ho sestarnici nepačil sa mi na mojich nechtoch ale na tvojich je kraasny:)) a nepačilo sa mi ked som ho odlakovala ostali mi po ňom oranžove nechty nikdy predtym mi to žiadny neurobil:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja som ho odlakovala bez problémov :)

      Odstrániť
  5. velmi pekny letny lak!

    Pozývam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj , děkuji za pochvalu blogu taky ho máš krásný ! :) jůůů a takovýhle laky na nehty mám ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, musím povedať, že som dosť veľký odporca oranžovej farby (akýkoľvek odtieň), ale po zhliadnutí tvojho príspevku uznávam, že nevyzerá na nechtoch až tak zle ako som si vždy myslela. Vďaka za inspiration, v lete určite vyskúšam (:

    www.missylucys.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)