Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Čo mám nové :)

štvrtok, 30. januára 2014

Čo mám nové :)

Ahojte!
Ako sa máte ? Opravili ste si známky na poslednú chvíľu ? Ja som so svojím vysvedčením spokojná. Dnes by som Vám chcela ukázať veci, ktoré sa mi počas týždňa doma nazbierali. Teším sa týmto veciam ako malá. Veď kto by sa aj netešil.

1. One day
Tento film som videla dávno a veľmi sa mi páčil, ale ja som zástanca kníh- je tam viac vecí, opisov a rada si predstavujem veci. Preto som neodolala ani tejto knihe a teším sa, keď si nájdem čas a konečne si ju prečítam.


2. Coco Chanel a Chloé 
Tak vôňa Chloé sa stala mojou druhou najobľúbenejšou vôňou po Coco Chanel. Tieto vône proste milujem.



3. Laky od Oriflame a Golden Rose
Tieto laky som si kúpila hlavne pre ich úžasnú farbu. A laky Golden Rose sa stali mojimi obrovskými obľúbencami. Už vidím, že mi nevydržia dlho :(



 4. Dove- antiperspirant a sprchovací telový krém
Staroslivosť Dove pre hebkejšiu, jemnejšiu a viditeľne krajšiu pokožku. Pre telo len to najlepšie.


 5. Liselotte Watkins - Sprchovací krém a krém na ruky
Stretli ste sa už s kozmetikou Liselotte Watkins ? Je naozaj úžasná a tá vôňa. Hneď som si ju zamilovala. A takisto sa mi páčia obaly- také dievčenské.


6.  L`Oreal Elseve Nutri- Gloss
Nesmie chýbať ani prípravok na staroslivosť o vlasy. Sľubuje oslnivý jas a zamatoú hebkosť. Tak uvidíme :)


7. Prsteň od lásky
Čo môže človeka potešiť viac ako darček od milovanej osoby? 


8.  Tričko F&F
Keď som toto tričko uvidela, hneď som si ho musela kúpiť. Je tam proste tiger. Milujem mačky a mačkovité šelmy <3


Dúfam, že sa Vám tieto veci páčili. Porušila som svoj sľub, ktorý som si dala, že budem príspevky pridávať každý 3. deň. Avšak radšej to tak nebudem robiť, pretože tie príspevky potom vyzerajú narýchlo a nekvalitne. Lepšia kvalita ako kvantita.
Nikoj Ka :)

12 komentárov:

  1. Film Jeden deň som si pustila anglicky, ale vydela som z neho asi 15 min. a veľmi ma nezaujal. Možno raz sa k nemu dokopem a pozriem si ho celý. Ale knižka by nebola na škodu. :D
    Channel 5 som dostala ešte minulého roku na Vianoce... taká škoricová vôňa. Vždy keď si ho dám na seba, pripomína mi Vianoce. :)
    Lak od Oriflame mám taký istý, len ružový a som s ním celkom spokojná. Najmä tá farba nie je až taká výrazná, ale je vidieť pekne na nechtoch. :)
    Dove! :3
    Šampón Elseve som používala taký v modrom balení. Vlasy vyzerali fajn, ale na tretí deň si ich musela už umyť. No po dlhom používaní už boli vidieť aj lupiny, a tak sa teraz stal mojím obľubencom Head&shoulder.
    Inak celý článok je veľmi pekný! :) Pekný večer ti prajem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No je pravda, že na začiatku ma taktiež nebavil film - ale ja vždy dopozerám to, čo začnem pozerať. :) Ano ano tie laky su bombové :) Ďakujem za asi najdlhší koment aký som kedy dostala :) Aj tebe pekný večer :)

      Odstrániť
  2. Och ten parfém! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oba ty parfémy voní nádherně! Hlavně Coco Mademoiselle je skvělá..:)
    Moc pěkný tričko!!!
    www.bysharka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Golden Rose laky mám veľmi rada, lebo mne vydržia na nechtoch bez problémov aj takmer týždeň a majú neskutočny výber :) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mne sa strasne pacil jeden den len hrozne smutny :(

    Pozývam na giveaway o značkové plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Coco channel ti závidím:D..ten prstýnek je krásný.:.))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty parfémy a laky se mi hodně líbí!! :) :) Ale i to ostatní je super! ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)