Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Balzam s broskyňou a výťažkami z bavlny od Avonu

štvrtok, 23. januára 2014

Balzam s broskyňou a výťažkami z bavlny od Avonu

 Ahojte !
Ako sa máte ? Dnešný príspevok bude o super balzame s broskyňou a výťažkami z bavlny od Avonu. Je to proste malý zázrak. Táto mini vecička je ako stvorená na toto obdobie. Dajte zbohom popraskaným perám, lakťom a popraskanej nechtovej kožtičke. Tento balzam má bohaté a šetrné zloženie, ktoré je obohatené o vitamíny A,C a E. Olej zo semienok bavlny je bohatý na provitamíny a má hydratačné, ochranné a zjemňujúce účinky. Balzam vyživuje suchú pokožku na lakťoch, kolenách a chodidlách. Zjemňuje a ochraňuje pokožku pier a nechtovú kožtičku. Stačí ho naniesť na suché oblasti kedykoľvek podľa potreby. A to som ešte neopísala jeho nádhernú broskyňovú vôňu. Stále ho "fetujem" a nosím ho so sebou v kabelke. Môj malý nový obľúbenec. 





Tak a to je na dnes všetko. Som Vám vďačná, že Vás tu je už cez 140. Každá nová čitateľka ma teší :) Tak sa tu majte :)
Nikoj Ka :)

8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Zatiaľ nepoznám osobu, čo by si ho nechválila :)

      Odstrániť
  2. je velmi dobry ale ja rada vyskušam všetky čo vidím a tento akurát aj míňam:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám ho doma, není špatný, ale poměrně mi vadí, že se musí natírat prstem a já ho mám pak zapatlanej..:D :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá fantasticky..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)