Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: 2. Giveaway

sobota, 11. januára 2014

2. Giveaway

Ahojte !
Áno je to tu ! Rozhodla som sa spraviť ďalšiu giveaway aby som odmenila moje skvelé čitateľky. Sľúbila som ju už skôr, ale nejak som na to pozabudla. Takže táto giveaway v novom roku 2014 poteší 2 čitateľky, ktoré vyhrajú naozaj úžasné ceny.


V tejto GIVEAWAY môžete získať :
1. Balíček číslo 1 
L`Oreal Elseve volume collagen spray 200ml, Krásna šperkovníčka,  Rich Color Nail Lacquer 24 )






2. Balíček číslo 2
L`Oreal Elseve Volume Collagen balzam 200 ml, Mašlička do vlasov, Oriflame Pure Color Nail Polish Intense Pink  )





Podmienky !
1. Sledovať môj blog cez GFC ( Google Friend Connect )- VEREJNE
2.Napísať pod akým menom ma sledujete 
3. Položiť mi nejakú otázku v komentári
4. Vybrať si cenu
5. Do komentára napísať svoj email
6. Lajknutím mojej FB stránky môžete zanechať ešte jeden 
komentár pre zvýšenie šance na výhru

7. Môžete napísať čo by ste radi na mojom blogu videli 


Giveaway bude trvať do 10. 3.2014. Už sa teším na moment kedy vylosujem výherkyne. Držím Vám všetkým prsty. Veľa šťastia. 
Nikoja :)

72 komentárov:

  1. GFC: Deni Hartmannová
    Jak ses dostala k blogování?:)
    denisa.hartmannova@email.cz
    víc se mi líbí 2.výhra:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Deni Hartmannová
    Jak ses dostala k blogování?:)
    denisa.hartmannova@email.cz
    víc se mi líbí 2.výhra:)

    + FB: Denisa Hartmannová

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Lenka Ďurčeková
    Ktoré filmy patria medzi tvoje obľubené? Alebo ak nepozeráš filmy, čo robíš vo voľnom čase - okrem venovania sa blogu a priateľovi :D
    Balíček č. 2
    Email: lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sledujem ako Barbora Perháčová
    ako často si lakuješ nechty? :D
    balíček č.2
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. FB: Lenka Ďurčeková

    GFC: Lenka Ďurčeková
    Ktoré filmy patria medzi tvoje obľubené? Alebo ak nepozeráš filmy, čo robíš vo voľnom čase - okrem venovania sa blogu a priateľovi :D
    Balíček č. 2
    Email: lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Líbí se mi první balíček.
    Proč máš na blogu zakázané zmáčknutí pravého tlačítka myši ? :D Strašně mě to štve, když si prohlížím něčí blog, články si otevírám do dalších záložek a to u tebe není možné. Když chce někdo kopírovat, text může přepsat a fotky okopírovat vyfocením obrazovky, takže to podle mě moc smysl nemá..
    Sleduju pod svým jménem :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. sleduji jako El
    co máš na sobě nejradši? :)
    balíček č. 2
    eliota@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dala jsem lajk i na fb, taky pod svým jménem.
    Líbí se mi srovnávací recenze více produktů, např. 4 různé řasenky od různých značek, odličovací vody a podobně.
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sleduji tě jako Gleys a ráda bych soutěžila o balíček číslo 1. Ráda se tě zeptám jaké seriály jsou pro tebe tzv. srdcovky?
    S pozdravem Gleys z Gleys is Here
    katka.sk@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sledujem ako SiMona a páči sa mi viac cena č. 1 :). Moja otázka na Teba je ohľadom make up-u. Ktorý je podľa Teba lepší: Wake me up alebo Stay Matte Liquid Mousse make up ( oba od Rimmel).
    simona.petricova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sleduji jako Miška
    Jaké blogy nejráda sleduješ?
    Balíček číslo 2
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC: Veronika Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    veronika.hajtmankova@zoznam.sk

    Páči sa mi 1. balíček.
    Ak by si si mala vybrať medzi jedným ročným obdobím, ktoré by trvalo navždy, ktoré by to bolo a prečo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dávam 2. komentár za sledovanie na FB:
    GFC: Veronika Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    veronika.hajtmankova@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC :Zdenka Bušová
    páci sa mi balícek c.1
    zdenulik84@azet.sk
    Prečo si začala blogovať ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. cez GFC sledujem ako Peťuška...
    páči sa mi balíček č. 1
    akú hudbu počúvaš? :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. na FB sledujem ako Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Gfc:dominika sedliakova
    ddbauer2@gmail.com
    Páči sa mi balíček č.2 :))

    Ako dlho už blogguješ?

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: Michaela Crash
    msutkova@gmail.com
    Balíček 1.
    Máš nejaký vzor čo sa blogovania týka? =)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. FB: Michaela Šutková
    GFC: Michaela Crash
    msutkova@gmail.com
    Balíček 1.
    Vždy si rada prečítam nejaké recenzie na výrobky. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC : Sharka Greenová
    FB: Šárka Greenová
    sharkazelena@seznam.cz
    Balíček 1.
    Chtěla bych se tě zeptat, jak si myslíš že docílim větší návštěvnosti a s mým novým blogem prorazím? :) A ještě jak se to podařilo tobě?
    A na blogu bych ráda viděla recenze a outfity, to mě baví :)

    www.bysharka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. 1. sledujem :)
    2. Nikola guzmicka
    3. čím si chcela byť keď si bola malá?
    4. 1.balíček
    5. nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC: Darina Petrovičová
    FB: Darina Petrovičová
    mail: dara.petrovicova@gmail.com
    keby vyhrám tak skôr prvý balíček :)
    obľúbená speváčka?
    Určite outfity :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ahoj :)
    1. Sledujem verejne
    2. Nikoleta Vujisicova
    3. Aké typy článkov si najradšej prečítaš u iných blogeriek? :)
    4. nvujisicova@gmail.com
    5. Viac ma zaujal balíček číslo 1 :)
    6. Like na FB (Nikolka Vujisić)
    7. Uvítala by som na Tvojom blogu niečo o Tebe, z Tvojho súkromia. Napríklad nejaký TAG alebo niečo podobné :)

    Nika
    www.nikoletavujisicova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. sledujem ako Bee Key
    ako dllho bloguješ?
    beekey.x@gmail.com
    viac ma zaujal balíček 2
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Sledujem ako: Mely Rinz
    Aký typ filmov máš najradšej ?
    melanie.rinz@gmail.com
    Mne sa páči balíček č. 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC - veronika.zorska
    Kto je tvojim módnym vzorom medzi blogerkami? :)
    ja by som sa potešila balíčku č.1
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  27. balicek c1
    cabin.crew.slovakia@gmail.com
    rada by som tu videla viac videi, ale chapem, ze nemas cas...tiez som maturantka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  28. 1. sledujem cez Blogger
    2. Michaela Masarovičová (asi:D)
    3. Aký máš názor na obliekanie ľudí na Slovensku? :)
    4. balíček č. 1 sa mi páči viac, ale neodmietam ani ten druhý:')
    5. michaela.masarovicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ahojky,
    1. sleduji tě na blogu ( Google....)
    2. Iveta Obselova
    3.Koho sleduješ nejčastěji na youtube ( youteberku) ? :)
    4.Balíček č. 2 se mi líbí víc
    5. ivetkaobselova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. GFC : Tez Hezká
    Jaké je tvé nejoblíbenejší zvíře ?
    Líbi se mi balík č. 2
    tereza.hezka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Gfc: Natalii R
    ako si zacala spolupracvovat s firmami? :D
    Balicek c.1
    rechtorikova.natalia@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Sleduji jako Caroline
    Jaké blogy tě baví nejvíce? Máš nějaký svůj "beauty" vzor ? :)
    líbí se mi 1 cena :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Dávám i druhý komentář.
    Fb Kajuš Zámečníková
    GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Výhra číslo 1 :)
    Jaké blogy máš nejradši? Máš nějaký svůj "beauty" vzor ? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)