Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Šťastné a veselé :)

štvrtok, 26. decembra 2013

Šťastné a veselé :)

Ahojte :)
Neozvala som sa predvčerom ani včera -tak vám chcem popriať: Šťastné a veselé Vianoce. Príjemné a pokojné zostávajúce dni Vianoc. Dúfam, že ste dostali mnoho darčekov, ktoré ste si priali a že ste tieto krásne dni prežili v kruhu najbližších.


Moje Vianoce sa tiahli zhonom a neustálou prípravou - nenadarmo sa hovorí, že Vianoce sú časom "pohody a pokoja". Ale nie, dnešný deň sa naozaj tiahne v duchu pokoja a pohody. Množstvo jedla, žiadne povinnosti, rodina, čo viac si môže človek priať? Darčeky boli skvelé. Dostala som oblečenie aké som si priala a peniaze od babky nech si kúpim ešte niečo, čo sa mi bude páčiť. Od priateľa som dostala úžasný obraz z našich spoločných fotiek. Veľmi sa mi páči.



Priateľovi som kúpila plazmo lampu. Raz mi o nej hovoril, aká je to super vec. Keď som ju objednala bola som spokojná- nemusela som už vymýšľať. A keď mi lampa prišla domov, bola som očarená. Naozaj zaujímavá vecička. Slúži na upokojenie ľudí, ktorí dlho pracujú za počítačom, a to je pre môjho miláčika- informatika- to pravé. Lampa sa mu naozaj veľmi páčila- tešil sa ako malé dieťa. 




Tak vám ešte raz prajem krásne a ničím nerušené sviatky prežité v kruhu najbližších- v kruhu rodiny a  priateľov.
Vaša Nikoja :)


4 komentáre:

  1. Ten obraz je super,to bych chtěla taky,ale my se s přítelem moc nefotíme,haha:D Jinak opožděně taky krásný svátky.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) My sa fotíme skoro vždy :D tak bolo z čoho vyberať :)

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)