Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Rimmel Glam'Eyes HD :)

pondelok, 2. decembra 2013

Rimmel Glam'Eyes HD :)

Ahojte :)
Tento mesiac som na testovanie dostala paletku očných tieňov  Glam'Eyes HD v odtieni Victoria's Purple. Tento produkt ma naozaj potešil- niečo nové na testovanie. A dostala som naozaj krásny odtieň- síce nebol to ten, čo som chcela- ale takisto to nebol ten- čo som nechcela. Takže som celkovo spokojná.


Tento produkt na testovanie ma príjemne prekvapil.
Nová paletka očných tieňov Glam'Eyes HD  obsahuje navyše piaty odtieň.
Tiene sú slabšie pigmentované ale pekne držia na viečku a nerozmazávajú sa.
Pre intenzívnejší HD efekt je lepšie ak tieto tiene aplikujete za mokra.
Dostala som odtieň Glam'Eyes HD 025 Victoria's purple, čo mi taktiež urobilo radosť.
Farby sú naozaj krásne a vydržia cca 5 hodín.
S rozotieraním a odličovaním nebol problém.
Paletka obsahuje 5 krásnych dtieňov s obojstranným aplikátorom.
Dávam 8/10 bodov :)



Vaša Nikoja :)

6 komentárov:

Ďakujem za pekný komentár :)