Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Za zdravšie vlasy a nechty ! :)

piatok, 22. novembra 2013

Za zdravšie vlasy a nechty ! :)

Ahojte :)
Už dlhšie hľadám nejaký produkt, ktorý by pomohol mojim vlasom a nechtom. Mám veľmi slabé nechty, ktoré sa rýchlo lámu a takisto slabé vlasy, ktoré sa štiepia a ľahko trhajú. V telke som videla reklamu na produkt REVALID, a tak som sa ho rozhodla vyskúšať. Kúpila som si ho v lekárni- je dostupný v baleniach po 30,120 a 270 kapsúl. Revalid obsahuje aminokyseliny, vitamíny a stopové prvky, ktoré sú prirodzenou súčasťou potravy. Účinné látky, ktoré obsahuje tento liek, podporujú tvorbu keratínu- základnej zložky vlasov a nechtov. Sľubuje liečbu vypadávania vlasov,  poškodenia štruktúry vlasov ( rozdvojené vlasy, lámavé vlasy bez lesku), poruchy rastu a výživy nechtov.



Liečba liekom Revalid by mala trvať 3 mesiace- 1 kapsula trikrát denne s dostatočným množstvom tekutiny. Výsledky by sa mali objaviť koncom prvého mesiaca. Tak dúfam, že mi pomôže. Máte nejaké skúsenosti s týmto liekom ? Ak áno, bola by som rada, keby ste sa so svojou skúsenosťou podelili.
Vaša Nikoja :)

5 komentárov:

  1. Ja ano brala som Revalid,Dona hair a dalšie ale jediné,ktoré mi pomáhajú aj ich beriem sú GS Eladen :-)
    Dúfam,že tebe ten Revalid pomôže:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vyskúšam aj Revalid :) a keď mi nepomôže, tak vyskúšam ten GS Eladen :)

      Odstrániť
  2. Pokud budu mít problém s vlasy nebo nehty vyzkouším :)

    nicolexs.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja nemam snim žiadne skusenosti ale ak ho douživaš daj vedieť ako to dopadlo:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)