Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Spokojná brunetka :)

utorok, 12. novembra 2013

Spokojná brunetka :)

Ahojte dievčence :)
V dnešnom príspevku sa budem venovať mojim vlasom, presnejšie farbeniam, ktorých bolo naozaj málo, akými si moje vlasy prešli. Odmalička som mala svetlé vlásky- taký "špinavý blod". Každý vravel, že som pekná blondínka a našlo sa zopár jedincov, ktorí si zo mňa uťahovali tými "super" vtipmi o blondínkach. To ma však veľmi neštvalo, pretože to boli také kamarátske srandičky. Veľmi ma však hnevalo, že sa s mojimi vlasmi nedalo nič robiť, aj vyžehlené vyzerali obyčajne.



 Moja farba a celkovo blond farba sa mi na mne nikdy nepáčila. Veľmi som si chcela prefarbiť vlasy už keď som mala 14 rokov. Moja mama mi to však nechcela dovoliť, a tak som  bola nespokojná. Nevydržalo to dlho. Po uplynutí nejakých mesiacov som sa prefarbila na hnedo. Odtieň farby bol veľmi tmavý až do čierna a vyzerala som divne- nikto na mňa nebol zvyknutý. Navyše som bola veľmi bledá- čistá smrtka. Radšej tu ani nepridám fotku. Keď farba postupom času vybledla, vyzeralo to lepšie.



Ale ja som už zatúžila po niečom novom- prefarbila som sa na ryšavo. Zas som sa zmenila



A taká hrdzavo vlasá som bola dlhší čas, až ma to zas prešlo a hľadala som hnedú farbu, ktorá by sa hodila k mojej pleti. Rozhodla som sa pre farbu, o ktorej vám poviem v budúcom príspevku. Som s ňou veľmi spokojná a dodnes ju používam. Na slnku má červené odlesky a keď trochu vybledne - odlesky sú ryšavej farby. Už si ma nikto nepamätá ako blondínku. A som rada. 



Musím tu spomenúť, že fotky v tomto príspevku sú z čias mojich 15. rokov- fotila som sa väčšinou v kúpelke. Aspoň sa zasmejeme. Čo už, každý bol nejaký. Ha ha.  A čo vy a farby na vlasy ? 
Vaša Nikoja :)




5 komentárov:

  1. Hnědá jde k tobě fakt nejvíc :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojky, ta hneda ti velmi pristane, vyzeras velmi prirodzene. Aku znacku si pouzila? Ja ostavam verna Loreal Preference, sice nie je najlacnejsia, ale zatial som s nou najspokojnejsia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem :) Používam Casting Creme Gloss od L'oréal Paris :)

      Odstrániť
  3. Tiež používam farbu od L´oreál a som veľmi spokojná! Vidím, že ty tiež! :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)