Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Zdravá výživa :)

nedeľa, 20. októbra 2013

Zdravá výživa :)

Ahojte :)
Zdravie je to najdôležitejšie čo máme, a preto si ho musíme strážiť. Existuje mnoho vitamínov, ktoré nám dokážu pomôcť, ale to nieje nič v porovnaní s čerstvou zeleninou a ovocím. Zdravá výživa sa týka aj chudnutia- ak budeme jesť zdravo- budeme vyzerať podľa našich predstáv. Rozhodla som sa, že dnešný príspevok budem venovať zdravej výžive. Vybrala som si 4 potraviny, o ktorých vám niečo napíšem.

1. Citróny
Ja osobne milujem citróny a všetko kyslé. Citróny nám pomáhajú pri detoxikácii a trávení. Spaľujú tuk a urýchľujú chudnutie. Majú vysoký obsah vitamínu C, ktorý podporuje vstrebávanie železa, stimuluje tvorbu bielych krviniek, vývoj kostí, zubov a chrupaviek, podporuje rast a odstraňuje voľné radikály. Citróny taktiež alkalizujú telo a zmierňujú zápchu. 




2. Avokádo
Avokádo mi veľmi nechutí, pretože podľa mňa nemá žiadnu chuť. Ale napriek tomu ho konzumujem, pretože je veľmi zdravé. Obsahuje zdravé tuky, ktoré pomáhajú pri spaľovaní tukov. Zabraňuje artritíde- skupine diagnóz, pri ktorých dochádza k zápalovému poškodeniu kĺbov. Spomaľuje starnutie, má vysoký obsah vitamínov A, C, K, B6 a vysoký obsah vlákniny a draslíka. 


                                    
3. Zázvor
Milujem čaje zo zázvoru, ktoré mi naozaj pomáhajú- pretože zbavujú prechladnutia. Zázvor pomáha pri spaľovaní tukov a detoxikácii. Má vysoký obsah magnézia a zmierňuje bolesť svalov. Zmierňuje zápal, migrény a bolesť hlavy. 


                                  
4. Kokos
Nemám rada kokosové mlieko, ale pridávam sušený kokos do mnohých receptov. Taktiež milujem kokosovú vôňu v mnohých kozmetických prípravkoch. Kokos urýchľuje spaľovanie tukov, znižuje cholesterol, zlepšuje cukrovku a podporuje trávenie. Má vysoký obsah proteínov a kalcia.




Myslím si, že aj keď konzumujem tieto potraviny, stále sa nestravujem zdravo. Musím ešte toho veľa zmeniť v mojom jedálničku, aby som začala zhadzovať nejaké to kilo. A čo vy a zdravá výživa ?
Vaša Nikoja :)

4 komentáre:

  1. čerstvý citron pijávam zriedeny s vodou a musim povedať že ked som prechladla trochu ma nebolelo až tak hrdlo ako vždy ked takto prechladnem naštastie bola iba nadcha:) avokado som ešte nejedla ale dala by som si z neho pomazanku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja citrón konzumujem len keď som chorá :) :) a pozývam ťa na moju Giveaway
    lenusmev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)