Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Rimmel Lasting Finish by Kate Matte :)

utorok, 1. októbra 2013

Rimmel Lasting Finish by Kate Matte :)

Ahojte ! :) 
Dnes som si pre vás pripravila ďalšiu recenziu o Rimmel produkte, ktorý som dostala na testovanie tento mesiac- rúž Lasting Finish by Kate Matte. Keď som otvárala balíček, modlila som sa, aby tam bol hociaký iný odtieň, len nie červený- pretože tých už mám dosť. A čo sa nestalo - bol tam práve krvavočervený odtieň - Lasting Finish by Kate Matte 111 Kiss of Life. Je pravdou, že červených rúžov mám už dosť, ale takýto krvavočervený ešte nemám- takže to nebolo pre mňa sklamanie.


Londýnsku ikonu Kate Moss a trendy značku Rimmel London spája už dlhé roky spolupráca a teraz spoločne predstavujú ďalšiu kolekciu rúžov: Lasting Finish by Kate Matte. Vychutnaj si moderné odtiene úžasnej kolekcie matujúcich rúžov, ktorá bola navrhnutá supermodelkou Kate Moss. Zamatový pocit, sýte farby a londýnsky štýl samotnej Kate. Navyše kúzlo zmatnenia. Zloženie je obohatené o novú ingredienciu- rubínový púder. Pýši sa tiež ďalšími dvoma benefitmi a to maximom intenzívnych farieb a dokonalého komfortu pre tvoje pery. Prirodzene, Kate Moss zanechala svoj osobitý dotyk tiež na samotnom balení- chic pôvodný dizajn sa teraz predstavuje v matnom červenom balení s vyobrazenou Rimmel korunkou a čiernym cool podpisom Kate. 


Rúž lasting Finish by Kate Mate 111 Kiss of Life je červenej farby s matnou povrchovou úpravou. Má nepriehľadné farebné pokrytie-vysoká pigmentácia- nemusíme nanášať viac vrstiev. Vôňa sa mi páči- taká príjemná vosková. Rúž je krémový, takže sa nanáša bez problémov a nerozmazáva sa. Je dlhotrvajúci- vydrží 3 a pol hodiny. Narozdiel od iných dlhotrvajúcich rúžov nevysušuje pery. Som s ním nadmieru spokojná.




Blog sme mali odovzdať do 30. septembra. Veľmi málo času a ja som si samozrejme nechala túto prácičku až na poslednú chvíľu. Môj konečný blog vyzeral asi takto:



Nie som si istá, či takto výjdem na ulicu alebo niekam von. Nie som zvyknutá na výrazné farby a nerada vytŕčam z davu. No uvidíme, možno sa raz odvážim. A čo vy a výrazné rúže ?
Vaša Nikoja :)

4 komentáre:

  1. Tak to jsme na tom stejně, já bych s rudou rtěnkou ven nevyšla ani za mák :D :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Matne cervene su najkrajsie a podla mna pristanu kazdemu :D Urcite skus aj vyjst niekam von s nim :D Ja som kedysi tiez vahala a teraz neviem bez cerveneho ruzu existovat:D
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)