Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Oslava 19. narodenín :)

utorok, 15. októbra 2013

Oslava 19. narodenín :)

Ahojte !
Tak ako som sľúbila, pridávam príspevok o oslave 19. narodenín. Oslavu som robila spoločne s kamoškou Evou. Bolo ťažké nájsť niečo na poslednú chvíľu, a tak nám môj priateľ umožnil urobiť oslavu u neho doma. V piatok po škole ma už priateľ čakal s kytičkou pred školou. Bolo to príjemné prekvapenie a pripomenulo mi to moje 18. narodeniny. Už len to, že som ho uvidela pred školou, ma nesmierne potešilo.


Celá natešená som utekala domov- pripraviť veci na oslavu. S maminou sme upiekli koláč a urobili chlebíčky. Keď sme všetko pripravili a podonášali, čakali sme hostí. Pomaly poprichádzali a oslava sa mohla začať. Hrali sme "alkoholovú" ruletu. Úžasne sme sa bavili, tu sú nejakú fotky. Vopred sa ospravedlňujem za zlú kvalitu. Som na jedinej fotke, kde mám už oblečený darček od kamošiek.





Doslata som mnoho darčekov. Ktoré ma rozosmiali a taktiež potešili. Pozrite sa, ako si moje kamošky urobili zo mňa srandičky. Srdiečko je, samozrejme, od miláčika. 






Som veľmi spokojná so svojou oslavou, pretože sa naozaj vydarila. Všetci sme sa bavili a nakoniec sme išli na diskotéku do Sky clubu, kde som stretla ďalšie kamošky, s ktorými som taktiež oslávila narodeniny. Oslava s najlepšími z najlepších.
Vaša Nikoja :)

5 komentárov:

  1. všetko najlepšie ti prajem takto na poslednú chvíľu :) som rada, že si si užila oslavu :) a tá kytica je naozaj krásna, je to také milé, že ťa priateľ prišiel počkať pred školu s kyticou :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všetko najlepšie :)
    Ahoj nominovala som ťa na Tag Libster Blog :) pre viac info klikni na odkaz The LittleBlackStar :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)