Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Spomienka na narodeniny :)

nedeľa, 13. októbra 2013

Spomienka na narodeniny :)

Ahojte :)
V piatok som mala narodeniny- už je zo mňa 19 ročná slečna. Mám nutkanie si zaspomínať na moje 18. narodeniny, ktoré sa stali zatiaľ najkrajším dňom môjho života a podeliť sa s vami o tieto krásne chvíle, keďže som vtedy nemala ešte založený blog. Pridám príspevok aj z 19. narodenín, ale najprv tieto. Nikdy predtým sa mi nepodarilo svoje narodeniny osláviť tak, ako som o tom snívala. Asi to muselo byť tak- počkať si 18 rokov a potom zažiť nezabudnuteľné chvíle. Narodeniny som mala vo štvrtok a moja oslava sa konala, samozrejme, v piatok. Štvrtok sa začal veľmi zle- bola som nahnevaná, že môj priateľ nemôže prísť v deň mojich narodenín- ale to som nevedela čo ma čaká. V škole som dostala darček od spolužiakov- striebornú retiazku s mojím menom, ktorú som si vždy priala :) Urobili mi veľkú radosť. Spoločne mi zaspievali Happy Birthday na chodbe pred všetkými- nemusím tu ani písať, že som bola červená ako rak.


Pamätám si ako som sedela na matematike ( som rada, že ju už nemám ), strašne som sa nudila a čakala som kedy mi ocko prinesie tortu pre spolužiakov. Hneď ako zazvonilo som sa rozbehla z triedy von- a tu zakričal môj spolužiak, že je za mnou môj Tomáš. Ja som sa otočila a neudržala som slzy. Bol to môj najtajnejší sen dostať 18 ruží na osemnástku a vďaka priateľovi sa mi to splnilo. Spolu s kyticou ruží mi daroval náušnice v mojej obľúbenej modrej farbe. Ako bonus som dostala malé autíčka- audinky- zbožňujem také autá. Sľuboval, že keď budeme starší dostanem auto aj v skutočnej veľkosti :) :) :) Srandista <3




A potom oslava. Bolo to niečo nezabudnuteľné, také ako som si vždy priala. Spolu so spolužiačkami sme urobili veľkú oslavu na chate, pretože máme narodeniny len pár dní po sebe. Tu sú nejaké slušnejšia fotky.







Dnes je nedeľa, čiže príspevok o 19. narodeninách pridám, čo najskôr.  Sladkých 19- už som stará :/. Ale oslávila som poriadne - s tými najlepšími z najlepších. Už sa teším keď zoženiem všetky fotky z piatka a napíšem o ďalšom super dni v mojom živote.
Vaša Nikoja :)

8 komentárov:

  1. Drahá Nikolka, keď si svoje narodeniny osalavovala v piatok je iste že si sa narodila v deň ako môj syn Daniel :-)) ...aj on oslavoval v piatok a ešte aj v sobotu. Takže Ti prajem Všetko najlepšie, veľa šťastia a zdravíčka ak je toto ostatne príde aj samo :-) Krásne dni prajem Nikolka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobře popsaný článek :)) Ten dort je pěkný :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasny ten nahrdelnik s menom pekne veci:))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)