Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Aplikácia Printic :)

streda, 23. októbra 2013

Aplikácia Printic :)

Ahojte :)
Aplikácia Printic je rýchly a jednoduchý spôsob, ako tlačiť a zdieľať fotografie z mobilu (iPhone/Android). Stačí si len vybrať fotky, ktoré by ste chceli vytlačiť, odoslať ich prostredníctvom aplikácie do fotolaboratória a o pár dní ich dostanete priamo do vašej poštovej schránky, vytlačené na kvalitnom papieri, v “polaroid” formáte. Okrem toho si ku každej fotke môžete napísať komentár. Cena za jednu fotku je 0.79 centov - minimálne si musíte objednať 3 fotky- poštovné je zadarmo. 


Bola som nesmierne rada, že som dostala ponuku na spoluprácu. Môj mobil však bohužiaľ, nepodporuje sťahovanie aplikácii do mobilu- neviem prečo :/. Myslela som si, že z toho nič nebude- ale prekvapila ma ich ústretovosť- dostala som možnosť poslať fotky e-mailom. Bola som upozornená, že fotky budú musieť orezať a upraviť podľa ich vkusu. Nevadilo mi to, verila som im, že to nepokazia. Na fotky som čakala naozaj krátko. Prišli mi do 5-tich dní. V schránke ma čakala takáto krásna obáločka. Páčil sa mi dizajn- oranžová obálka s pečiatkou Printic a nálepkou P.



Bola som veľmi zvedavá na výsledok, a tak som obálku hneď otvorila. Fotkami som bola naozaj nadšená. Malý formát mi pripomenul obdobie fotoaparátov z ktorých po odfotení vyšli hneď fotky- obdobie Polaroidov. Fotky sú lesklé a fotopapier je naozaj veľmi kvalitný. Tieto fotky som si vybrala hlavne kvôli tomu, že sa mi veľmi páčia a podľa mňa majú niečo "do seba". Navyše som využila možnosť pridania komentáru ku každej fotke. 



Najviac zo všetkých fotiek sa mi páči táto fotka, kde ma v podstate ani nevidno- ale mne sa to veľmi páči- také umelecké. Malá pamiatka na nezabudnuteľné dni s miláčikom v Bratislave. 



Patrím medzi ľudí, čo preferujú veci, ktorých sa môžu dotknúť, pred elektronickou formou. Často čítam knihy a prezerám si rodinné albumy- takto si spomínam na krásne prežité chvíle. S touto aplikáciou som veľmi spokojná a určite si takýchto fotiek objednám viac- majú svoje čaro. Odporúčam vám si túto skvelú aplikáciu vyskúšať. 
Vaša Nikoja :)

14 komentárov:

Ďakujem za pekný komentár :)