Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Ako na dokonalé riasy :)

pondelok, 7. októbra 2013

Ako na dokonalé riasy :)

Ahojte :)
Ako sa máte ? Po pridaní minulého článku o obočí som dostala mnoho kladných ohlasov. Vidím, že sa vám takéto články páčia, tak som sa rozhodla, že zas spravím článok týkajúci sa dobrých rád. Netvrdím, že tieto rady nepoznáte, ale je dobré si občas niečo zopakovať- poprípade naučiť sa niečo nové. Na tento článok som sa veľmi tešila, pretože ja sama som šialená do riaseniek. Z celého líčenia dávam najväčší dôraz na riasy. Je to taká moja špecialitka. Nenalíčené riasy opticky zmenšujú naše oči a pôsobia krátko. Dlhé a vytočené riasy sú snom každej z nás, ale len málokto sa s nimi narodí. Nemusíte mať obavy- existujú dobré rady, ktoré z vašich rias spravia dokonalé vejáre.


1. Klieštiky na riasy
Pokiaľ máte rovné riasy, ktoré sa nedajú ani za svet vytočiť, tak určite použite tento malý zázrak. Niektoré z vás však takýmto pomôckam nedôverujú a je im nepríjemné "šprtať" si s niečím do oka. Nebojte sa- stačí trochu potrénovať a uvidíte, že bez nich sa už nezaobídete. Ako ich používať ? Medzi klieštiky umiestnite riasy a krátko scvaknite.  Ak budete postupovať až ku končekom- výsledok bude oveľa prirodzenejší.



2. Riasenka
Každá z nás má rozdielne riasy. Niekomu vyhovuje menšia kefka a niekomu zas veľká. Mne osobne vyhovujú kefky veľké, ktoré mi krásne predĺžia a zhustia riasy. Mojou najobľúbenejšou riasenkou je riasenka Scandal Eyes Retro Glam, ktorú som dostala na testovanie minulý mesiac. Recenziu na ňu si môžete prečítať TU.


Občas sa stane, že sa nám riasenka rozmaže na hornom viečku. Aby sme tomu zabránili- nanesieme riasenku najprv na spodné riasy a až potom na vrchné riasy. Riasy horného viečka nalíčime aj zhora. Pre maximálny objem rias zvýraznite riasy ďalšou vrstvou riasenky. Ak sa vám stáva, že obsah riasenky rýchlo vyschýna, tak sa zbavte zvyku "pumpovať" uzáverom s tvarovacou kefkou- do obalu sa dostáva vzduch a obsach rýchlejšie vysychá.
3. Ceruzka na oči
Ceruzku na oči používam ako malý trik, ktorý mi zväčší oči a riasy sa budú zdať dlhšie. Prstom si pridržte horné viečko tak, aby ste videli pod vrchné riasy. Pod ne nakreslite linku. Pre tento trik si vyberte mäkšiu ceruzku. Brunetky nech siahnu po čiernej a blondínky nech siahnu po hnedej alebo stredne sivej ceruzke. 


Dúfam, že sa vám tento príspevok bude páčiť. Veľmi sa teším každému komentáru a zvlášť, keď mi napíšete niečo kladné. Je to akoby nejaký odrazový mostík, ako by som mala pokračovať ďalej.
Vaša Nikoja :)


10 komentárov:

  1. Já jsem tak ráda, že mám dlouhé řasy a černé a když je nabarvím barvou černou tak je mám ještě tmavší :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám dlhé riasy :) Ale teším sa, že sú dlhšie keď ich namaľujem :)

      Odstrániť
  2. Já mám kleštičky moc ráda a jsem na ně zvyklá, protože mám řasy opravdu rovné, no ale i když si je krásně natočím, tak po nanesení řasenky se zase narovnají. To mě štve. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja kamoška mala tiež taký problém :D a pototm si dala studenú na riasy :D nejakú dobu jej to vydržalo :)

      Odstrániť
  3. Wau tak to je teda niečo! A vyzerajú tak krásne prirodzeno! Skvelý článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Klieštiky som zvykla používať docela dlhú dobu, na to jednu vrstvu obyčajnej riasenky, krásne vytočené nezlepené mihalnice. Potom som objavila Catchy Eyes od GOSH a po klieštikoch som teraz siahla po viac ako polroku. Tým chcem povedať, že to nie je vždy nevyhnutnosť, niektoré riasenky si dokážu poradiť aj samy, a tiež sa bojím že klieštiky (pri zlom použití) dosť riasy oslabujú, teda aspoň sa mi zdá, že za tú moju polročnú pauzu sa im darilo omnoho lepšie :D
    Troška sa mi zdá že radím nejako veľa vrstiev - veľa riasenky, ale tak to je asi každého osobná vec koľko používa - tiež by ma potešila fotka tvojich mihalníc - pred a po, bolo by fajn vidieť čo to v skutočnosti robí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme :) Fotku sa pokusím pridať čo v najbližšom čase :) Hneď ako to bude možné :)

      Odstrániť
  5. ja mám dlhé riasy ale moje nie sú také pokope, sú akokeby v troch radoch a potom mi jeden rad vyčnieva :D neviem či ma chápeš.. a neviem si to nijak raz upraviť :/

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem si to predstaviť :/ Ja viem, že ma vždy štvala jedna riasa :D nejak odveci strčala :D tak som sa nahnevala :D a odstránila som ju :D ale to neznamená, že si máš riasy potrhať :/

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)