Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Sninský kameň :)

utorok, 20. augusta 2013

Sninský kameň :)

Ahojte !
Celé leto je krásne slnečné počasie, ktoré nás neopustilo ani tento deň. Už druhé leto som sľúbila priateľovi, že s ním vyšľapem na Sninský kameň- ale vždy mi niečo do toho prišlo. Tentokrát nám to vyšlo, a tak sme sa ako malá päťčlenná skupika vybrali na skalu. Cesta hore bola únavná, ale zvládli sme to bez ujmy na zdraví. Museli sme si dať mnoho prestávok, pretože nie všetci z našej maličkej skupinky vládali vkuse šľapať hore. Túto túru som už absolvovala niekoľkokrát- takže som patrila medzi tých šikovnejších. Keď sme konečne dorazili, pustili sme sa po strmých schodoch hneď hore na Malý Sninský kameň. Čakal nás prekrásny výhľad na okolité lesy a dediny.



Oddýchli sme si a opatrne sme zišli dole. O pár metrov ďalej nás čakala ďalšia skala- tá väčšia. Veľký Sninský kameň ponúkol rovnako krásny výhľad. Navyše bolo lepšie vidieť dedinu, v ktorej žijem- takže som ďalekohľadom ľahšie našla svoj dom. 






Veľkou škodou je, že sme nezišli aj k Morskému oku- hlavným dôvodom bol nedostatok vody a energie. Som veľmi rada, že som absolvovala túto túru a potešila tým svojho priateľa. Nadýchala som sa čerstvého vzduchu a ponaťahovala stuhnuté svalstvo. Dúfam, že na takéto túry budem chodiť často. Som veľmi unavená- čaká ma dlhý spánok a dúfam, že krásne sny- aby som do nového dňa vykročila tou správnou nohou. Tak vám prajem dobrú noc.
Vaša Nikoja :)

2 komentáre:

Ďakujem za pekný komentár :)