Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Rock pod Sninským kameňom :)

štvrtok, 8. augusta 2013

Rock pod Sninským kameňom :)

Ahojte !
Prvá polovica leta je za nami. Prežila som ju najlepšie ako sa len dalo, a tak som plná očakávania na tu druhú. Dúfam, že "nezbehne" tak rýchlo ako júl. Ale to je zákon schválnosti- keď sa cítite super-ide čas rýchlo. A naopak, keď sa nudíte- čas plynie nekonečne pomaly. Začiatok augusta začínam už tretí rok pravidelne festivalom Rock pod Sninským kameňom.
Táto moja "tradícia" beží už jedenásty rok. Tento rok sa festival začína 8. augusta( čiže dnes ) a bude trvať tri dni! Pre návštevníkov festivalu je pripravený bohatý program vyšperkovaný nielen z domácich, ale aj z tých zahraničných pódií. Ak ste zvedaví na program, môžete si ho pozrieť TUVstupenky stoja 30 eur- môj priateľ je šikovný a zaobstaral nám FREE vstupenky- takže ich máme zadarmo.


V spomienke na minulý rok som sa rozhodla, že tu pridám nejaké fotky z minulého roku. Vtedy našu partiu tvorilo 5 členov- tento rok ideme len štyria, ale nepočítam tých s ktorými sa stretneme, pretože tam ide mnoho našich známych.








Na fotky z tohtoročného Festu sa môžete tešiť v ďalšom príspevku, ktorý bude už čoskoro. Tak sa tu majte- ide sa zabávať.
Vaša Nikoja :)

2 komentáre:

  1. Môžem len súhlasiť, že festival sa zase vydaril. Ja fotky na svojom blogu už mam, kuk... Myslím že ťa z videnia asi trošku poznám :-)a som veľmi rada že som objavila tvoj blog. Pozdravujem a prajem krásny deň.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj bol super :) Rada si pozriem tie fotky :) A neviem ja vás asi nepoznám :)

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)