Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Ombre nails :)

nedeľa, 11. augusta 2013

Ombre nails :)

Ahojte !
Už dlhšie sa pokúšam "vypestovať" si dlhé nechty- celkom sa mi to darí, pretože ich pravidelne lakujem. Zapáčili sa mi ombre nechty a dlho som hľadala ako si ich spravím tak bezchybne- ako som videla na obrázkoch. Nakoniec som našla jeden tutoriál s obyčajnou hubkou na riad. Tento spôsob sa mi zapáčil, a tak som ho vyskúšala. Na začiatok som si vybrala 2 laky, ktoré som chcela skombinovať. Ružový a perleťový lak z Avonu.


Z hubky na riad som si vystrihla malý kúsok, ktorý som potrebovala. Naniesla som si z každého laku po jeden pásik na hubku ( tak aby boli pri sebe ). Na končeky nechtov som si zvolila ružový lak. Pomaly som lak nanášala hubkou na nechty- prvá vrstva bola slabá- tak som naniesla aj druhú vrstvu.



Na nechty s lakom som ešte naniesla vrstvu priesvitného laku z Avonu, čo zaručilo to, že mi nalakované nechty vydržali 5 dní.


A takto vyzerali nechty po konečnej úprave- nie je to dokonalé, ale na prvykrát sa mi celkom vydarili. Čo poviete ? :)



Vaša Nikoja :)

5 komentárov:

Ďakujem za pekný komentár :)