Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Nové "kopytká" :)

piatok, 30. augusta 2013

Nové "kopytká" :)

Ahojte :)
Veľa žien si potrpí na krásne topánky- inak to nie je ani u mňa. Vysoké opätky alebo nízke opätky ? Väčšinou nosím balerínky a sandálky na nízkom opätku, pretože sa v nich cítim isto a pohodlne. Ale čo by som bola za ženu, keby som nevlastnila nejaký ten kúsok s trocha prehnanými opätkami ? Samozrejme, vlastním takéto kúsky- nosím ich väčšinou do kostola, kde v nich tú hodinku odstojím, prejdem sa domov a šťastne ich odložím. Ak by som ich brala vonku- bolo by to premňa skôr utrpenie. Tým nechcem povedať, že sa v nich cítim zle- ale všetky predsa vieme, že sa takto vkuse chodiť nedá. Na internete som si vyhliadla jeden peknučký kúsok, ktorému som neodolala a musela som si ho hneď kúpiť. Tu ho máme :



Áno, presne tak- prúžky- myslím si, že mnohé z vás by isto podľahli ich kúzlu a takisto by si u vás našli svoje miesto, kde by ste ich s láskou opatrovali.



Ďalej vám chcem predstaviť trochu vzácnejší kúsok, ktorý mi podarovala sesternica- taktiež si potrpí na topánky.  Sú to strieborné topánočky- Paris Hilton. Hneď, ako som ich zbadala mi padli do oka. Dúfam, že aj vy sa zamilujete na prvý pohľad.




Takže si prajem veľa prejdených metrov v týchto nádherných "kopytkách" a dúfam, že mi vydržia dlhšie ako predchádzajúce- som proste kazisvet. 
Vaša Nikoja :) 

13 komentárov:

  1. Ty první jsou božské :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty mi první mi hned učarovaly... a u těch druhých mě hned napadlo moje oblečení, ke kterému by se mi hodily :-D :-D
    www.gleysishere.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vaaaa te modre su pekne ale asi by som sa v nich zabila:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne topánky , a pozývam ťa na moju giveaway :) http://lenusmev.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o BALERINKY ANA LUBIN ♥
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/08/giveaway-flats-ana-lublin.html

    Iva Klepi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty námořnické se mi strašně líbí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úžasne, skvelý vkus:) tie druhe by sami hodili na stužkovú :)) :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)