Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Deň tretí :)

piatok, 2. augusta 2013

Deň tretí :)

Ahojte !
Tretí deň sa začal krásne, pretože som sa konečne "doružova" vyspinkala. Bol krásny slnečný deň, a tak sme sa s priateľom vybrali k vode na Draždiak- chytiť farbu a osviežiť sa. Keďže mám strach z rýb ( áno smejte sa ), zdržiavala som sa viac na súši ako vo vode. Pozorovala som labute, ktoré len tak vplávali medzi ľudí a hľadali niekoho, kto im dá niečo pod zub.



Večer sme sa vybrali na Slavín- pamätník sovietskych vojakov padlých počas druhej svetovej vojny. Cestou na Slavín som sa odfotila na "nekonečných" schodoch- zdali sa mi pekné a v pozadí sa so mnou odfotila aj čierna mačička :)



Pri vchode do areálu som sa taktiež sfotila, ale moja fotka nevyšla- tak som tu pridala priateľovu fotku :)



Na Slavíne bolo krásne- úžasný výhľad na celú Bratislavu. Veľmi sa mi tam páčilo, určite tam ešte pôjdem :) Ospravedlňujem sa za kvalitu fotky :)



Keďže bol večer a nám sa tam páčilo ostali sme sa pozerať na rozsvietenú Bratislavu až do noci. Tu je jedna vydarená fotka svietiacej Bratislavy.




Vaša Nikoja :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za pekný komentár :)