Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Deň štvrtý :)

sobota, 3. augusta 2013

Deň štvrtý :)

Ahojte !
V tento krásny deň mal môj milovaný priateľ promócie- dôvod, prečo som vlastne bola v Bratislave. Som naňho pyšná- môj pán bakalár :)



Štvrtý deň môžem označiť aj za deň nakupovania. Boli sme v nákupnom centre Eurovea asi pol dňa a ja som si kúpila len tri veci a to tričko, kraťasy a blúzku. Veľa času mi zabralo to, že som zháňala okuliare pre sestru  tzv. "mačacie oči"- ale aj tie som musela kúpiť trošku iné. 



Dnu v nákupnom centre ma veľmi potešili rozprávkové postavičky - Mimoni. Mali ste vidieť tú detskú radosť :). Hneď som sa pri nich sfotila.



Po nákupe sme sa išli pozrieť na Dunaj hneď pred Euroveu. Bolo tam nádherne- ostala by som tam aj celý deň. Tu sú nejaké fotky :











Večer nás čakala obhliadka centra mesta- veľmi sa mi tam páčilo. V noci som si ešte sfotila Dunaj a potom som unavená po náročnom dni ľahla do postele a spokojne zaspala.




Vaša Nikoja :)

2 komentáre:

Ďakujem za pekný komentár :)