Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Deň šiesty :)

pondelok, 5. augusta 2013

Deň šiesty :)

Ahojte !
Šiesty deň sme začali tak, že sme sa hneď zrána vybrali do kostola. Po kostole sme sa ponáhľali na hrad, pretože sme ho nestihli počas celého výletu- a chceli sme stihnúť vlak domov- áno tento deň bol posledný deň v Bratislave :( . Cestou som sa stihla sfotiť pred prezidentským palácom.



Pri hrade sa mi veľmi páčilo- neboli sme v hrade, pretože by prehliadka trvala asi večnosť a my sme nemali chuť a ani čas.



Najviac sa mi páčil krásny výhľad na mesto, Dunaj a mosty. Tu sú nejaké vydarené fotky 







Veľkou srandou bol vietor- zdvíhal mi šaty- tak som si ich celý čas musela držať. Vznikla fotka, ktorú som pomenovala : " boj s vetrom pred parlamentom" :



A takto sa skončil môj výlet v Bratislave. Na záver som sa poďakovala priateľovej rodine za to, že sa o mňa celé tieto dni starali a spravili z návštevy nezabudnuteľný výlet. Určite sa do Bratislavy vrátim, pretože sa tam chystám na vysokú školu. Už sa neviem dočkať. Cesta domov bola dlhá- mali sme 100 minútové meškanie z technických príčin v Štrbe. Tak sme si sfotili Tatry.



Meškanie spôsobilo to, že sme nestihli vlak v Košiciach a tak sme tam museli čakať na ďalši. Domov som sa vrátila pred jednou hodinou ráno. Som rada že som doma, ale som aj smutná- chýba mi to tam. Doma ma čakala autoškola- 25. júla som spravila skúšky- som VODIČKA ! :) - už len čakám na smsku, kedy si môžem vyzdvihnúť vodičák a začať jazdiť :)
Vaša Nikoja :)

4 komentáre:

  1. krásne fotky a blahoželám k vodičke, dúfam že ja dopadnem rovnako :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne šaty a tá fotka pred parlamentom je teda podarená :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)