Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Deň piaty :)

nedeľa, 4. augusta 2013

Deň piaty :)

Ahojte !
Piaty deň sme boli viac v zahraničí ako na Slovensku- boli sme v Rakúsku. Pôvodne sme plánovali ísť do Viedne, ale to nám nejak nevyšlo, a tak sme sa vybrali do Parndorfu na nákupy. Prešli sme všetky obchody- no nič sme si nekúpili, ale aspoň sme si pochutnali v Nordsee. Cestou domov som sa "kochala" rakúskou prírodou- nádherné rozsiahle polia- všetko sa mi zdalo také čisté.



Doma sme sa naobedovali a čakali sme na večer- kedy sa zas vyberieme do Rakúska. Tentokrát sme išli na kopec- pozerať sa na západ slnka. Dole pod nami bolo krásne mestečko s rakúskym Dunajom. Tu sú nejaké vydarené fotky :













A ešte západ slnka a nevydarený pokus o chytenie slnka :) - rýchlo zapadalo :) :) :)






Na druhej strane kopca bol krásny výhľad na Bratislavu- tak sme sa tam išli pozrieť a samozrejme aj sfotiť.




Tento krásny deň ma strašne unavil- bola som rada, keď som už ležala v postielke.
Vaša Nikoja :)

4 komentáre:

Ďakujem za pekný komentár :)