Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Červeno-zlaté nechty :)

pondelok, 26. augusta 2013

Červeno-zlaté nechty :)

Ahojte !
Nedávno som vyskúšala ombre nechty a celkom ma to začalo baviť. Skúšam rôzne kombinácie. Jednou z nich bola kombinácia červenej a zlatej. Prvýkrát som takéto nechty spravila sesterke a veľmi sa mi páčili- tak sme si s druhou sesterkou spravili také isté. Použili sme tieto dva laky- zlatý matný lak a slabo červený lak.


Pre túto kombináciu sme zvolili zlatú ku končekom nechtov. Tu je pár fotiek nechtov, ktoré chytili skoro celú moju rodinu.




Dúfam, že sa vám táto kombinácia zapáči a vyskúšate ju. Je fakt super. Tak ako mňa, tak aj sesterku chytili ombre nechty a počas týždňa, čo som u nej strávila, sme si robili nové nechtíky takmer každý deň.
Vaša Nikoja :)

7 komentárov:

Ďakujem za pekný komentár :)