Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Fotenie :)

utorok, 2. júla 2013

Fotenie :)

Ahojte !
Ako sa máte ? Už dlho som tu nič nepridala, a tak som sa rozhodla, že to zmením. Keďže sa už konečne skončil školský rok, sú tu prázdniny. Určite sa aj vy tešíte na nekonečné chvíle s priateľmi, nezabudnuteľné zážitky a hlavne život bez povinností. Máte už naplánované dovolenky alebo brigády? Ja som ešte nad tým veľmi nerozmýšľala, ale plánovala som ísť s priateľmi k vode. Uvidíme, či nám to výjde. Počasie je veľmi premenlivé, týžden je pekne a týždeň daždivo :/ už mi to začína liezť na nervy :/ - hlavne tá zima, keď prší. A to mi pripomenulo chladné počasie v jari, keď sme sa boli fotiť v prírode.  Aj napriek nepriaznivému počasiu som sa s kamoškou Frederikou rozhodla urobiť si "Fotenie č.1". Von sme však nemohli ísť bez sladkostí, a tak sme utekali kupiť si nejaké cukríky a hlavne vodu. Miestom fotenia sa stali  Rybníky- vlastne cesta k nim- nejak sme nedošli :) .  Fotky sa nám vydarili, som s nimi spokojná a ďakujem Frederike za krásny deň. 
Tu sú nejaké z nich :) 







Tu sú nejaké spoločné :)



Vaša Nikoja :)

2 komentáre:

Ďakujem za pekný komentár :)