Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Deň prvý :)

streda, 31. júla 2013

Deň prvý :)

Ahojte :)
V prvom rade sa vám ospravedlňujem za to, že som sa neozvala počas celého výletu. Rozhodla som sa popísať vám každý strávený deň v Bratislave. Prvý deň začal skorým vstávaním, pretože som ešte nebola kompletne zbalená. Čakala ma dlhá 9 a pol hodinová cesta vlakom- našťastie sme vo vlaku stretli príjemného starého pána, ktorý nám vyrozprával všetko o jeho živote- takže sme sa nenudili. Taktiež sme sa pokúšali sfotiť nekonečné zrkadlo vo vlaku- vyšla z toho tak trošku šialená fotka :)



Privítanie v Bratislave bolo príjemné. Na stanici nás čakal priateľov otec, takže sme sa nemuseli "terigať" s ťažkými kuframi po autobuse. Hoci sme boli unavení, išli sme k jazierku - Veľký Draždiak.  Bolo prekrásne a keďže už bol večer, videli sme západ slnka.




V jazierku boli labute, ktoré som vylákala vonku z vody. Mali prekvapivo čierne nohy, čo som si naozaj nemyslela.





Cestou z jazierka som našla krásny most, na ktorom som sa musela sfotiť. Na vode bolo mnoho leknových listov. Škoda, že nekvitli - bolo by to nádherné.




A to je z prvého dňa všetko. Veľa sme toho nestihli, ale počas ďalších dní to bolo iné.
Vaša Nikoja :)

2 komentáre:

Ďakujem za pekný komentár :)