Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Deň druhý :)

streda, 31. júla 2013

Deň druhý :)

Ahojte!
Druhý deň som musela vstávať skoro ráno - sľúbila som priateľovi, že s ním  pôjdem do jeho školy. Potom mi ukázal celú Mlynskú dolinu- domov študentov. Keďže sme mali ešte čas, rozhodli sme sa ísť do zoologickej záhrady- a tak som sa rozhodla, že tento príspevok bude o Zoo v Bratislave. Veľmi ma to potešilo, pretože mám rada zvieratká. Hneď zo začiatku nás privítali milučké opičky. Ospravedlňujem sa za kvalitu fotky - viete aké je to fotiť cez sklo.



Tu sú ďalšie fotky milučkých zvieratiek, ktoré sa vydarili.







 Rozosmial ma pohľad na zubra, ktorý vykonával svoju potrebu a vyzeral pri tom naozaj smiešne.



Potešilo ma, že zvieratká mali veľa priestoru, ktorý bol naozaj krásny. Tu je fotka pred jazierkom.




Stal sa mi aj menší trapas- nikdy som nevidela nosorožca, tak som nemohla vedieť aký je obrovský- takže keď som ho uvidela zo zadu- vykríkla som : "Poďme sa pozrieť na slona! "



Najväčšie prekvapenie bol - BIELY TIGER! Úžasný, najkrajší- nemohla som sa od neho odtrhnúť.






Veľkou srandou bol DINOPARK, kde som sa musela sfotiť s novým kamošom.




Miláčik trošičku trapošil :)



Na záver sme sa snažili odfotiť Bratislavu v pozadí, ale nepodarilo sa to tak, ako sme chceli.



A to je z druhého dňa všetko.
Vaša Nikoja :)

4 komentáre:

Ďakujem za pekný komentár :)