Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Svadba :)

streda, 12. júna 2013

Svadba :)

Ahojte !
Ako sa máte ? Ja sa mám dosť choro. Práve som sa vrátila z braneckého, o ktorom vám napíšem v inom príspevku. Teraz sa chcem venovať svojej víkendovej činnosti. Bola som na svadbe - vydávala sa moja sesternica. Najkrajšia nevesta akú som kedy videla. Pre vás som si pripravila fotky mojich družičkovských šiat a nejakých doplnkov. 










Svadba bolá úžasná aj preto, lebo som tam bola so svojim priateľom :) a najlepšou sesternicou. Tu sú nejaké naše spoločné fotky :) .





 Na druhý deň po svadbe ma čakalo krásne prekvapenie - dostala som ružu od priateľa, ktorej sa nesmierne teším. On proste vie ako ma má potešiť :) <3 . 




Vaša Nikoja :)

8 komentárov:

  1. Ďakujem Ti láska za príjemne prežité spoločné chvíle :-* Teším sa na ďalšie a tento príspevok sa mi veľmi páči, bola si kočka ;) A vždy budeš :P :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej bola si kraska ♥ a pekna ružička maš dobreho muža ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fakt si bola kočka...krásne šatky, ružička od milovaného je nádherna je určite romantik a dobrý chlapec.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Áno, je to veľmi dobrý chlapec :)

      Odstrániť

Ďakujem za pekný komentár :)