Cute Blue Flying Butterfly Belles Fleurs: Hrabem sa v mobile :)

nedeľa, 19. mája 2013

Hrabem sa v mobile :)

Ahojte !
Musím sa ospravedlniť, že som tu už dlho dlho nebola, ale v poslednej dobe som toho mala až až. Poznáte to škola... škola ... škola ... kamošky, opekačky a množstvo iných vecí. Túto noc som si prezerala fotky v mobile a rozhodla som sa, že sem nejaké hodím. Vyčarili mi neskutočný úsmev na tvári. Sú to fotky môjho domáceho miláčika, ktorý je považovaný za člena rodiny - psíka Olivera. Keďže psíky lepšie reagujú, keď majú meno zakončené na i - voláme ho Oli. Neskutočne ho milujem a je veľmi zlatulinký. Veď posúďte sami. Je to kríženec - jeho mamka je čistokrvný beagle a otecko sa zatúlal z ulice. :D Hoci nieje čistokrvný, v mojom srdiečku ma obrovské miesto a myslím si, že sa zapáči i Vám. 
Vaša Nikoja :)







2 komentáre:

Ďakujem za pekný komentár :)